BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2014 Huffsann. Kom borti knappen her. Skulle spørre om dere vet fra når kan vi begynne å bruke den? Det står 0-2 år, men vil det si fra nyfødt? Selvsagt uansett i kun helt korte perioder, i øyeblikk der hun er våken og jeg trenger å gjøre noe, type dusje, henge opp klær... Men er de korte periodene ok helt fra starten av?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 fra 4 uker går det fint, så lenge babyen ikke "sitter" der for lenge, sa hs... Anonymous poster hash: dc277...490
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Vår brukte den fra ca 2 mnd til 6 mnd. Etter dette vil barnet gjerne heller krype, rulle ol. Med førstemann brukte vi den masse, sovnet i den, vugget selv etterhvert.. elsket å være i vippestolen. Men andremann brukte vi den så og si ikke i det hele tatt... Anonymous poster hash: bf603...cdf
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Mener å huske at det sto fra 3,5 kg på min. Jeg brukte den ikke før de var et par mnd, hadde ikke behov før. Det var vel kanskje ikke noe svar på spm ditt. Sikkert noen andre som har mer peiling:) Anonymous poster hash: f9697...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå