Gå til innhold

Nygravid 5 uker,smerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i mensensmerter!

Er dette vanlig så tidlig av svangerskapet? Førstegangs og har lite peiling :(

Anonymous poster hash: a2a6e...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg hadde smerter litt til og fra og masse blødninger over flere uker, men babyen har det fint.

Håper alt er bra og gratulerer! :)

Anonymous poster hash: fb77b...dd8

Skrevet

Helt vanlig. Fikk de smertene i uke 3 jeg, 28 uker på vei nå å har fortsatt mrnsensmerter 😊

Anonymous poster hash: a3625...cd9

Skrevet

Takk for svar!

Jeg må legge til at jeg verken blør eller spotter, det kjennes bare ut som at mensen er på vei liksom! Jaja, ikke noe jeg kan råde over uansett ;)

Skrevet

Helt vanlig!

Anonymous poster hash: 719cd...ff1

Skrevet

Jeg tok paraseth i starten, trodde jo hele tiden at jeg fikk mensen. Men to dager på overtid tok jeg en test for å utelukke svangerskap. Jammen var jeg gravid 👍

Anonymous poster hash: a3625...cd9

Skrevet

Jeg har vært mye plaget av mensmurringer og ligamentsmerter i mine 4 svangerskap. Dette skal visst være normalt.

Litt sånn på siden; om du får kraftige smerter og blødninger bør du oppsøke lege. Litt rosa på papiret etter dobesøk er vanlig, spesielt etter sex kan man oppleve det. Kraftige blødninger KAN bety trøbbel.

Nå er ikke jeg helsepersonell, men dette høres vanlig ut i mine ører.

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: 812f9...501

Skrevet

Jeg tok paraseth i starten, trodde jo hele tiden at jeg fikk mensen. Men to dager på overtid tok jeg en test for å utelukke svangerskap. Jammen var jeg gravid Anonymous poster hash: a3625...cd9

Ps det staves Paracet

Anonymous poster hash: 150c6...53a

Skrevet

Tusen takk, dere er gode :) satser på at dette går bra :)

Skrevet

I uke 5 fikk jeg så vondt en kveld at jeg måtte krype. Trodde jeg mista. Smertene sto på i 6-8 timer. Tok noen paracet, la meg med varmeflaske og bare venta på å blø. Fikk ul i uke 8 og på skjermen var en sprell levende liten embryogutt som i tillegg var større enn forventet. Jeg konkluderte med skikkelige festesmerter og at livmor nå begynte å få gjennomgå sin nye tilværelse. Hadde aldri smerter etter dette. :)

Anonymous poster hash: 119d4...78c

Skrevet

Hadde mye sterke menssmerter jeg også.. Gikk å så i trusa etter blod hele tiden.. Gikk bra her😊

Anonymous poster hash: 8bb30...527

Skrevet

Nygravid her også, uke 6+2. Kjenner en del menssmerter, så går ofte på do. Så nervøs for å blø... For innimellom så kjennes det slik ut.

Men det er ganske vanlig med menssmerter. Da kjenner man at det skjer noe. Det skjer jo faktisk mye!

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: bbd54...d33

Skrevet

Takk skal dere ha, og så betryggende det er å høre at det har gått bra med dere :) her tar jeg ikke tar noe som en selvfølge, men man blir jo selvsagt litt bekymret ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...