Gå til innhold

Tidlig ultralyd viste MA


Jenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender deg varme tanker på en ellers grå & trist høstdag :hjertesmil:  jeg håper du kan se fremover, dem sier jo at sjansen er stor for ny graviditet kort tid etter SA/MA - det er gjerne liten trøst akkurat nå, men naturen ordner opp på sin måte, jeg mistet også - i April, og har en liten en i magen nå :roser:  stor klem

Ja det føles litt lettere for hver dag nå, og vi sier til hverandre at selv om det er forferdelig trist er det bedre at naturen ordner opp i motsetning til at vi skulle fått to kanskje veldig syke tvillinger som ikke hadde hatt det så godt. Prøver å se fremover og kanskje vi er så "heldig" etter dette at vi ikke trenger pergo for å få igang systemet :) Mannen min har bare vært verdens mest fantastiske støttespiller oppi alt dette <3 Takk gud for han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sender deg varme tanker på en ellers grå & trist høstdag :hjertesmil:  jeg håper du kan se fremover, dem sier jo at sjansen er stor for ny graviditet kort tid etter SA/MA - det er gjerne liten trøst akkurat nå, men naturen ordner opp på sin måte, jeg mistet også - i April, og har en liten en i magen nå :roser:  stor klem

Ja det føles litt lettere for hver dag nå, og vi sier til hverandre at selv om det er forferdelig trist er det bedre at naturen ordner opp i motsetning til at vi skulle fått to kanskje veldig syke tvillinger som ikke hadde hatt det så godt. Prøver å se fremover og kanskje vi er så "heldig" etter dette at vi ikke trenger pergo for å få igang systemet :) Mannen min har bare vært verdens mest fantastiske støttespiller oppi alt dette <3 Takk gud for han!

 

Så godt å høre at du har en mann som stiller opp :-) hos oss var det jeg som måtte trøste min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var 7+4, hvor mye ble de målt til? Det var ingen mulighet for at du bare var kortere på vei, og at det var grunnen til ingen hjerteaktivitet?

 

uansett veldig trist, har mistet 3 ganger og vet hvor lei seg man blir...

 

Anonymous poster hash: 9f04c...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble målt til litt under 1 cm, jeg kunne jo "se" de på skjermen samt fostersekken. Hun mente de hadde stoppet å utvikle seg rundt 6+ et eller annet men at alt rundt inne i livmoren har fortsatt som normalt. Derfor det kom som et sjokk, jeg var jo like kvalm og hadde like vonde pupper. Glad jeg oppdaget det så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...