Gå til innhold

Å selge ting brukt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det snart så jeg ikke orker mer! Folk skal ha flere bilder, mer info til minste lille detalj, hundre sms frem og tilbake... Så kommer de og nei...., skal ikke ha den uansett. Tusen takk for at jeg var brukt en hel dag på deg! Tingen er nesten ikke brukt og lagt ut for 1/6 av prisen, så da var du vel egentlig aldri interessert eller? Bare lite å gjøre??

 

Anonymous poster hash: 6102a...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, uff. Kjedelig. Men hvis du legger ut denne ekstrainformasjonen i annonsen, så kanskje du slipper litt billigere unna neste gang? :)

 

Anonymous poster hash: 182bd...544

Skrevet

Hehe, kjenner til det. Mye styr!

Også kjekt med de som spør om du kan kjøre og møte de et sted for et skopar til 50kr.

Skrevet

Så rart, aldri opplevd sånne problemer som beskrives her inne med kjøp og salg av brukte ting. Er det i osloområdet alle disse merkelige tingene foregår eller? :P



Anonymous poster hash: 41947...b9c
Skrevet

Hehe, kjenner til det. Mye styr!

Også kjekt med de som spør om du kan kjøre og møte de et sted for et skopar til 50kr.

Noen er faktisk såpass intressert i å selge at de kjører å møter meg selv for å selge noe til bare 50 kr.

Men da er det selger som har tilbydt seg å møte meg ett sted uten at jeg har spurt.

 

Anonymous poster hash: e43fd...b90

Skrevet

 

 

Hehe, kjenner til det. Mye styr!

Også kjekt med de som spør om du kan kjøre og møte de et sted for et skopar til 50kr.

Noen er faktisk såpass intressert i å selge at de kjører å møter meg selv for å selge noe til bare 50 kr.

Men da er det selger som har tilbydt seg å møte meg ett sted uten at jeg har spurt.

 

Anonymous poster hash: e43fd...b90

Jeg er ikke en av de :P da går jo vinninga og i spinninga for min del.
Skrevet

Har også opplevd at ei avtalte hun skulle ha ett par støvler til 50kr . Hun spurte så plutselig om jeg kunne kjøre og levere en kjøretur på 25 min unna... Erre mulig. Visse folk altså.

Skrevet

Jeg opplevde å selge et møbel (til en svært god pris), alt fint og greit. Så går det noen dager (!) og så får jeg en Mail hvor de spør om de kan få levere møbelet tilbake for de fikk det ikke inn gjennom døra! Ble heelt perpleks, var ikke akkurat mitt problem at de ikke tenkte på å beregne på forhånd😬 Ellers har jeg ikke opplevd noe frekt eller ubehagelig (men dette gav litt avsmak) men blir rett som det er målløs over hvilke priser enkelte krever på finn - mange har opplagt misoppfatta konseptet...

 

Anonymous poster hash: 3307e...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...