Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg bytter sengetøy én gang i uken. Men er det altfor sjeldent når kjæresten og jeg legger fra oss kroppsvæsker der daglig? Hvor ofte bytter du på sengen? Synes det er hysterisk å bytte daglig fordi det kommer litt sæd på sengetøyet😄 Anonymous poster hash: 3cf1a...4bd
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Aaaaaltfor skjelden ! Du bytter ofte Anonymous poster hash: 4d2dd...6d9
**venter** Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg hadde definitivt byttet om det kom sæd på sengetøyet. Vi har alltid et håndkle på sengekanten så vi slipper det problemet.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Kommer det sæd på sengetøyet så byttes det. Ekkelt å sove på størknet og gammel sæd. Æsj! Anonymous poster hash: 6e29f...1d7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Bytter ca hver 14. Dag.. Blir det en stor synlig flekk der bytter jeg såklart... Men han kan vel komme en annen plass enn på lakenet?😎 Anonymous poster hash: 3fdab...96c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Vi har sex 4-5 ganger i uken og bytter sengetøy ca 1-2 ganger i måneden. Jeg er ikke så fin på det (og jeg er aldri syk heller). Anonymous poster hash: 6feec...9b7
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Hehe, han spruter jo ikke bevisst på lakenet😄 men det kommer jo alltids litt småflekker når spermen renner ut av meg, snabben hans/hendene våre kommer i kontakt med sengetøyet under eller etter hyrdestunden😊 er det mye, så bytter jeg selvsagt, men er jo litt hysterisk å bytte hver eneste dag for noen småflekker. Måtte bare høre om det var ekkelt, men jeg konkluderer med at jeg fortsetter med minst én vask i uken. Og om noen skulle lure, så dusjer vi begge to hver dag😄 Takk for svar👍 Anonymous poster hash: 3cf1a...4bd
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Ja det er hysterisk. Anonymous poster hash: f820f...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå