Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Sønnen min er på full fart inn i puberteten, og han er så fortvilet for alle kvisene som popper opp Er ikke dette veldig tidlig ? Lurer på om noen av dere kloke damer kan hjelpe med litt råd om hvilke produkter vi kan prøve ut. Noen som er i samme situasjon ? Anonymous poster hash: a14eb...9ab
Pobie Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg var mye plaget med kviser i tenårene. Istedenfor å styre med alt mulig av "mirakelmiddel", skulle jeg ønske at noen hadde tatt meg med til en hudlege som faktisk vet hva h*n driver med og kan anbefale riktig produkt. Så hvis det var min unge hadde jeg stukket rett til hudlegen.
Tro smo konosoro Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg var mye plaget med kviser i tenårene. Istedenfor å styre med alt mulig av "mirakelmiddel", skulle jeg ønske at noen hadde tatt meg med til en hudlege som faktisk vet hva h*n driver med og kan anbefale riktig produkt. Så hvis det var min unge hadde jeg stukket rett til hudlegen. Det var et kjempebra råd! Jeg hadde også store problemer med dette, men jeg har ikke reflektert over at jeg kanskje hadde vært mindre "arrete" i ansiktet i dag om noen virkelig hadde tatt dette på alvor med en gang.
HvittHus Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Hvis dette dreier seg om normale pubertetskviser, kan du prøve med Basiron. Det bruker min 18 åring når det blir litt for mange kviser. En uke med salve, så er kvisene borte.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Oppsøk hudlege. Dvs ikke bruk mye tid og penger på hudpleier. Han kan hekler følges opp av hudpleier etter han har Vært hos hulene og fått konkrete råd eller behandling. Grunnen til at det er viktig å ta grep om dette raskt er at han kan ende opp med aknearr som kan komme til å plage han langt inn i voksenlivet. Anonymous poster hash: c6cea...eda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå