Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Flaut....burde lage det selv. Anonymous poster hash: 5a0d4...cfd
IreneUtålmodig Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Spice det opp med litt salat, røykte pølser og Baguetter så blir det godt
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Og du skriver det her fordi..? Så vi skal si "neida, det går fint! Ungene dævver ikke". Og ja; jeg hadde vært flau. Anonymous poster hash: ce1e2...0d8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Syntes det er ganske så godt, jeg! Har det alltid med på hytta og fikk lyst på det nå. Kanskje det blir middagen i morgen. Hva er så forferdelig med lappskaus på boks? Anonymous poster hash: a05aa...630
Novemberdama Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Lappskaus på boks er digg! Ingen har dødd av det enda, tror jeg....
HvittHus Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Det er vel ikke det værste man kan spise hvis man har dårlig tid en dag. Her kan vi ikke spise boksemat lenger pga at det meste inneholder gluten. Men vi lager det vi kaller "fakelapskaus" To poser med frossen lapskausblanding kokes sammen med buljong. På slutten tilsetter vi stekt karbonadedeig. Før brukte vi posesaus å jevne med, men det går også ut pga glutenet. Hvis man stamper litt i lapskausen, vil den jevne seg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Living life on the wild side, skjønner jeg! Anonymous poster hash: f1c24...c2d
Stripete genser Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Og du skriver det her fordi..? Så vi skal si "neida, det går fint! Ungene dævver ikke". Og ja; jeg hadde vært flau. Anonymous poster hash: ce1e2...0d8 Flau fordi?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Da ønsker jeg deg en god middag og håper du blir deilig mett 😊 Flott at du har ressurser til å sette mat på bordet. Det er mange millioner mennesker som er misunnelige. Verdens undergang å servere lapskaus på boks iblant? Give me a break! Anonymous poster hash: f7bab...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå