Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Hva gjør man med det da? Verken dusjer eller vasker/skifter klær. Han er skikkelig skitten og ekkel, og lukter vondt!! Orker nesten ikke å sitte i lunsjen lenger. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 8faa9...b8e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Hva DU gjør med at HAN ikke dusjer? Det har du sannelig ikke noe med, det er bare noe du må lære deg å takle... Anonymous poster hash: 2e28c...ed3
Marriet Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Si ifra "thorbjørnstyle" Hvis du går inn på big brother og klipp, så er det et klipp der hvor Thorbjørn tar opp nettopp dette med en annen deltaker, synes han gjorde det på en fin måte. Det må faktisk gå an å si ifra hvis det er svært plagsomt. Om din kollega tar det like bra i mot som denne deltakeren er dog ikke sikkert.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Mine ansatte sleit med det samme. Han fikk en advarsel pga dårlig hygiene og at det var til plage for de andre. Senere viste det seg at han var deprimert og trengte hjelp. Min mellomleder så bare problemet. Jeg var sjefen hans på øverste hold og skjønte at det lå mer bak. Han fikk hjelp og det ble aldri noe problem igjen. Ville snakket med sjefen. Anonymous poster hash: 1f77a...71e
Stripete genser Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Mine ansatte sleit med det samme. Han fikk en advarsel pga dårlig hygiene og at det var til plage for de andre. Senere viste det seg at han var deprimert og trengte hjelp. Min mellomleder så bare problemet. Jeg var sjefen hans på øverste hold og skjønte at det lå mer bak. Han fikk hjelp og det ble aldri noe problem igjen. Ville snakket med sjefen. Anonymous poster hash: 1f77a...71e Kan du tenke deg noe så nedverdigende? Anonymous poster hash: 2e28c...ed3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 Mine ansatte sleit med det samme. Han fikk en advarsel pga dårlig hygiene og at det var til plage for de andre. Senere viste det seg at han var deprimert og trengte hjelp. Min mellomleder så bare problemet. Jeg var sjefen hans på øverste hold og skjønte at det lå mer bak. Han fikk hjelp og det ble aldri noe problem igjen. Ville snakket med sjefen. Anonymous poster hash: 1f77a...71e Kan du tenke deg noe så nedverdigende? Anonymous poster hash: 2e28c...ed3 Så klart. Min mellom leder gjorde det helt feil, men nå er det faktisk lov. En annsatt skal ikke være til sjeanse pga lukt og hygiene for kunder og annsatte. Da kan det gis en advarsel hvis det ikke blir forbedring. Jeg ville aldri gjort det på den måten og derfor snakket jeg med mannen. Det viste seg at han var deprimert og hadde det vondt. Idag er han min nye mellom leder Anonymous poster hash: 1f77a...71e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Mine ansatte sleit med det samme. Han fikk en advarsel pga dårlig hygiene og at det var til plage for de andre. Senere viste det seg at han var deprimert og trengte hjelp. Min mellomleder så bare problemet. Jeg var sjefen hans på øverste hold og skjønte at det lå mer bak. Han fikk hjelp og det ble aldri noe problem igjen. Ville snakket med sjefen. Anonymous poster hash: 1f77a...71e Kan du tenke deg noe så nedverdigende? Anonymous poster hash: 2e28c...ed3 Så klart. Min mellom leder gjorde det helt feil, men nå er det faktisk lov. En annsatt skal ikke være til sjeanse pga lukt og hygiene for kunder og annsatte. Da kan det gis en advarsel hvis det ikke blir forbedring. Jeg ville aldri gjort det på den måten og derfor snakket jeg med mannen. Det viste seg at han var deprimert og hadde det vondt. Idag er han min nye mellom leder Anonymous poster hash: 1f77a...71e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... Du jobber veldig tett med henne? Skal mye til for å kjenne andres kroppslukt..! Anonymous poster hash: a2836...ac4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg dusjer ikke mer en det. Vasker underliv og bytter truse. Men dusjer ikke mer enn 3 ganger i uken! Håper ikke jeg lukter !!! Anonymous poster hash: 323f1...007
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... Du jobber veldig tett med henne? Skal mye til for å kjenne andres kroppslukt..! Anonymous poster hash: a2836...ac4 Noen lukter faktisk skikkelig ille. Ei mamma i bhg der jeg jobber lukter så ille at det henger i lenge etter at hun har forlatt rommet. Vi må lufte etter at hun har vært der. Æsj. Glad jeg slipper å være nær henne til vanlig. Anonymous poster hash: 573bb...dbe
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #12 Skrevet 21. oktober 2014 Helt klart noe du ikke skal gjøre noe noe med, annet enn å ta det opp med sjefen. Kan være mange underliggende problemer her. depresjon osv. Anonymous poster hash: 447c5...65d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #13 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har en kvinnelig kollega som alltid lukter sterk svettelukt og dårlig ånde. Vi har fysisk arbeid, men jeg og de andre lukter ikke svette.... Ofte har hun så fett går at det deler seg i store tjafser og glinser. Hun har familie og virker ikke spesielt deprimert akkurat. Tror heller det er latskap og urenslighet. Fatter bare ikke at noen klarer å leve med seg selv på denne måten. Har ikke disse folka lært seg normal hygiene i oppveksten???? Anonymous poster hash: f2c23...4e0
*Yuna* Skrevet 21. oktober 2014 #14 Skrevet 21. oktober 2014 Hvis det er unormalt dårlig hygiene, som påvirker dere andre på jobb så syns jeg du skal ta det opp med leder.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #15 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg er av den sorten at jeg tror jeg ville tatt det direkte opp med den det gjalt. Tro så pinlig at faktisk sjefen har fått klage på at du lukter.Ta det opp på en pen måte. F.eks spør om det går bra med han og vis at du bryr deg. Lur inn et sted at det er en del lukt som kommer når han er til stede Anonymous poster hash: a39f7...e01
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #16 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... Du jobber veldig tett med henne? Skal mye til for å kjenne andres kroppslukt..! Anonymous poster hash: a2836...ac4 Nåh, eksen min kan på en god dag luktes på flere meters hold. Han er ikke deprimert, bare lat og en anelse uopplyst (han vet ikke forskjell på deo og parfyme, og tror at begge deler er ting man bare har på til spesielle anledninger. Ergo sprayer han bare litt parfyme på svettelukta når han skal ut på noe). Når vi var sammen jaga jeg ham i dusjen hver tredje-fjerde dag, men nå kan det virke som han rett og slett dusjer maks en gang i uka. Problemet er at han ikke kjenner lukta selv, og ikke evner å ta i mot kritikk på det. I hans verden er det tull og hysteri at man trenger å vaske seg mer enn en gang i uka... Anonymous poster hash: 53079...97f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #17 Skrevet 21. oktober 2014 Ta ei bøtte vann, såpe og skurebørste, så går du til verks! Anonymous poster hash: 54d9d...5da
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #18 Skrevet 21. oktober 2014 ...jeg ville forresten gått til nærmeste leder. Det er leders ansvar å sørge for arbeidsmiljøet, og jeg synes faktisk ikke det skal være opp til den enkelte arbeidstaker å ta en såpass følsom sak. Det kan fort forsure arbeidsmiljøet veldig. Anonymous poster hash: 53079...97f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #19 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har et par damer her vi jobber som bruker både parfyme på seg selv og skyllemiddel (med parfyme) på klærne. Det er plagsomt det! Ingenting jeg kan gjøre noe med, annet enn å holde meg unna dem, men takke meg til ukesgammel svette og hvitløksånde. Anonymous poster hash: b6043...266
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #20 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... 3 ganger i uken blir jo annenhver dag (2 dager mellom en gang da) og det er da helt normalt? Jeg dusjer aldri oftere enn annenhver dag... Anonymous poster hash: 39a47...561
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #21 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... Jeg dusjer også 2-3 ganger pr uke. Tror ikke det lukter av meg for det..... Anonymous poster hash: 39d6f...484
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #22 Skrevet 21. oktober 2014 Er det virkelig veldig lite å dusje 2-3 ganger pr uke? Jeg dusjer så "sjeldent", og får stadig kommentarer om det motsatte, at jeg lukter veldig godt. Og jeg bruker sjelden parfyme. Anonymous poster hash: 4e352...681
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #23 Skrevet 21. oktober 2014 Er det virkelig veldig lite å dusje 2-3 ganger pr uke? Jeg dusjer så "sjeldent", og får stadig kommentarer om det motsatte, at jeg lukter veldig godt. Og jeg bruker sjelden parfyme. Anonymous poster hash: 4e352...681 Det kommer vel ann på hvor mye/lite man svetter. Jeg svetter mye, spesielt om natta og det hadde luktet vondt av meg hvis jeg bare dusjet et par ganger i uken. Folk er jo forskjellige på det området Anonymous poster hash: e80d0...89e
Stripete genser Skrevet 21. oktober 2014 #24 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg jobbet sammen med ei dame som ikke dusjet mer enn 2-3 ganger pr uke. Dette fortalte hun meg. Hun vasket seg sikkert, men det luktet spesielt. Heldigvis byttet hun avdeling... Jeg dusjer også 2-3 ganger pr uke. Tror ikke det lukter av meg for det..... Anonymous poster hash: 39d6f...484 Fint du tror det da...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #25 Skrevet 21. oktober 2014 Helt klart noe du ikke skal gjøre noe noe med, annet enn å ta det opp med sjefen. Kan være mange underliggende problemer her. depresjon osv. Anonymous poster hash: 447c5...65d Eller at hun er vegetarianer/veganer, bare grøntfõr lukter fælt! Anonymous poster hash: a2836...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå