Marriet Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Er det mulig... Bf nekter å skrive under på flyttemelding på barnet vårt. og det er helt idiotisk. Han ville ha oss ut, han fikk seg jo ny dame, mens vi fremdeles var sammen. Han valgte også henne, ikke det at jeg hadde blitt uansett, men altså jeg fatter ikke hva han tenker med?! Han er ute etter å ta meg hele tida og vil ikke samarbeide om noe som helst. Jeg forstår ikke denne trangen han åpenbart har for å ha en vedvarende konflikt. Jeg må si jeg gir meg helvete i hele fyren. Gidder ikke bruke energi på å være verken være sint eller bitter. Jeg og barnet har det bra og det er det viktigste, men nå fikk jeg altså beskjed om at han ikke har skrevet under på flyttemeldingen. Og ikke vil han gjøre det heller. Jeg har ringt litt rundt også til Skatteetaten og de sier jeg må stevne han for retten ?! Virkelig?? For noe styr! Ungen bor jo hos meg og har gjort det siden bruddet og bf er jo ikke interessert i å se han en gang. Trenger blodtrykksmedisin jeg altså. Rasende er det jeg er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå