Gå til innhold

Når får du eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne perioden fikk jeg eggløsningsslim 3 dager etter blødningslutt (mensen). Går det an å få eggløsning så raskt?

Håper at syklusen min gir eggløsning nå, jeg sluttet på p pillene i juni.

Når pleier du å ha eggløsning?

Anonymous poster hash: 4e3ad...689
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har regelmessige sykluser og har alltid eggløsning på dag 15. Likevel ble jeg denne gangen gravid to dager før forventet mens, så min erfaring er at man faktisk aldri kan stole på når eggløsningen kommer.

Jeg er et levende bevis på at man ikke kan stole på kalendermetoden eller fullamming som prevensjon... Hehehe.

Skrevet

Jeg har eggløsning 14 dager før jeg får mensen, altså jeg får mensen nøyaktig 14 dager etter at jeg har eggløsningssmerter.

Jeg har ca 28 dagers syklus, så eggløsningssmerter kommer som regel rundt dag 14.

Anonymous poster hash: 5c41a...de7
Skrevet

Jeg har lang eggløsning, og kun 3 dager etter mensen får jeg slim og det har jeg i over en uke. 6

Dager etter mensen er nok selve eggløaningsdagen for da har je. Store smerter.

Skrevet

Mellom syklusdag 15 og 18.

Anonymous poster hash: 81555...89b
Skrevet

Dag 12-13.

Anonymous poster hash: ac6e0...7d2

Skrevet

P pille slutt i mars her. Denne mnd hadde jeg og slim (man kan trekke i) på dag 8. Skjønner ingenting selv heller. Men har hatt 7 pp nå og ingen graviditet så ting er vel ikke helt som de skal med syklusen.

Anonymous poster hash: 048c6...602

Skrevet

Jeg har eggløsningsslim i ca 5 dager før eggløsning. Jeg kjenner eggløsningen veldig godt. 

Anonymous poster hash: e025a...d00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...