Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Ville dere dratt på reunion femten år etter hvis dere ikke hadde hatt kontakt med de andre på like lang tid? Hvorfor? Anonymous poster hash: f6dcf...c91
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Nei! Fordi jeg ikke har noen interesse av å se gamle klassekamerater, snakke med gamle klassekamerater, bli forhørt av gamle klassekamerater. Har ingen interesse av å ha noe med dem å gjøre på noen måte. Er ikke venn med dem på facebook engang. Anonymous poster hash: 7e7f2...d8c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Hvis jeg ikke hadde hatt kontakt med NOEN av dem etter 15 år, så ville jeg nok ikke dratt nei. Fordi det fort blir slik at de som har holdt kontakten, kjapt deler seg inn i de samme gamle klikkene. Og da ville jeg følt meg utenfor. Anonymous poster hash: 8e0fb...325
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Ja. Skal det til neste måned og gleder meg Har null kontakt med de, men det har da ingen ting å si! Anonymous poster hash: c9a21...e8c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Hvis du har blitt med, hva forventet du av reunionen? Anonymous poster hash: f6dcf...c91
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #6 Skrevet 21. oktober 2014 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #7 Skrevet 21. oktober 2014 De jeg gikk på barne og ungdomskolen sammen med har jeg ingen interesse av å treffe igjen. Invitasjoner fra den gjengen slettes umidelbart. De jeg gikk sammen med senere er det noe annet med. Selv om det er lenge siden vi så hverandrevil jeg gjerne vite hvordan det har gått med dem osv. Der stiller jeg gjerne selv om det er veldig lenge siden vi så hverandre sist. Anonymous poster hash: 1d21d...993
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #8 Skrevet 21. oktober 2014 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #9 Skrevet 21. oktober 2014 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Ja, på en reuinion pleier folk å klikke seg enda tettere med dem de var mest sammen med på skolen. Det er i hvertfall min erfaring. Det er jo dem man var best venner med man er mest interessert i å se igjen og prate med. Anonymous poster hash: 1d21d...993
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #10 Skrevet 21. oktober 2014 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Ja, på en reuinion pleier folk å klikke seg enda tettere med dem de var mest sammen med på skolen. Det er i hvertfall min erfaring. Det er jo dem man var best venner med man er mest interessert i å se igjen og prate med. Anonymous poster hash: 1d21d...993 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Ja, på en reuinion pleier folk å klikke seg enda tettere med dem de var mest sammen med på skolen. Det er i hvertfall min erfaring. Det er jo dem man var best venner med man er mest interessert i å se igjen og prate med. Anonymous poster hash: 1d21d...993 Rart at de ikke har hatt kontakt med de de var venner med da. Anonymous poster hash: f6dcf...c91
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Ja, på en reuinion pleier folk å klikke seg enda tettere med dem de var mest sammen med på skolen. Det er i hvertfall min erfaring. Det er jo dem man var best venner med man er mest interessert i å se igjen og prate med. Anonymous poster hash: 1d21d...993 Ja! Er jo gøy å se hvordan de ser ut nå,hva de driver med nå,hvor i livet de er,å om de er blitt mer voksen siden sist. IKke alle oppførte seg så bra før derfor jeg er spent på om de har forbedret seg Anonymous poster hash: 4ff9c...ed5 Vet mye om hvordan mange av dem ser ut (fb). Klikker folk seg som for 15 år siden? Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Ja, på en reuinion pleier folk å klikke seg enda tettere med dem de var mest sammen med på skolen. Det er i hvertfall min erfaring. Det er jo dem man var best venner med man er mest interessert i å se igjen og prate med. Anonymous poster hash: 1d21d...993 Rart at de ikke har hatt kontakt med de de var venner med da. Anonymous poster hash: f6dcf...c91 Selv om HI ikke har hatt kontakt med noen kan jo godtandre ha holdt kontakten med hverandre. Uansett pleier man å søke mot dem man kjente best. Anonymous poster hash: 1d21d...993
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #12 Skrevet 21. oktober 2014 Totalt uaktuelt for min del. Jeg har intet behov for å treffe igjen de som bidro til at ungdomsskoleårene var uhyggelig tøffe å komme seg igjennom. I ettertid har jeg lykkes veldig godt, men føler heller intet behov for å møte opp og gni det inn i tapertrynene deres. Det er veldig få av dem som har drevet det til noe særlig, de er fremdeles bosatt i den lille trange bygda, trang både fysisk og mentalt. Jeg har kommet meg vekk og gud skje lov og takk for det! Bitter? Ja, jeg er nok det, men samtidig, unnskyld uttrykket, driter jeg så glatt i dem nå. Er venn med noen av dem på fb, men det gir meg ikke noe. Men da vet de i alle fall at de ikke lyktes med sin utraderingspolitikk. Anonymous poster hash: 3644b...8ad
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #13 Skrevet 21. oktober 2014 Nei. Jeg gikk ikke når vi hadde 20-års reunion i fjor. Mine venner tilhørte stort sett kullet over meg, og etter at jeg ble ferdig har jeg ikke hatt kotnakt med noen fra skoletiden. Hadde ikke spesielt vonde år på skolen, men savner heller ikke den tiden. Mitt liv er her og nå. Anonymous poster hash: 8cdb7...b1e
håperpåvinterbarn Skrevet 21. oktober 2014 #14 Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg hadde ikke gått. Jeg ble invitert på reunion i fjor. Jeg hadde det ikke vondt på noen måte på skolen, men har null kontakt med 99% av dem, er ikke venner på face engang. Jeg har mine venner fra studietiden og fra her vi bor nå. Bryr meg katta om hvordan mine medelever for 15 år siden har det nå, deres liv angår ikke meg og omvendt. Jeg bor i tillegg på andre kanten av landet, så det var uaktuelt å bruke tid og penger på en gjeng ukjente mennesker som tilfeldigvis gikk på samme skole som meg for 15 år siden. Men det er meg da. Gjør det du føler for . Endret 21. oktober 2014 av håperpåvinterbarn
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #15 Skrevet 21. oktober 2014 Nei, jeg hadde ikke gått. Jeg har vært på 10-års jubileum, og det var greit nok. Men for de aller fleste er man i en helt annen fase av livet når det er 15, eller 20 års jubileum og jeg prioriterer overhodet ikke å bruke en kveld på folk jeg ikke har kontakt med uansett nå som jeg har familie. Anonymous poster hash: 7c724...c0a
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #16 Skrevet 21. oktober 2014 Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Har fortsatt min bestevenninne fra barne og ungdomskolen. Men ellers har jeg ikke kontakt med noen. Og er en der som virkelig gjorde det hun kunne, for å gjøre mitt liv jævlig. Og hun framstår som så perfekt, snill og omsorgsfull. Og hun fortsatte sin kamp mot meg i voksen alder, og flere år etter vi mistet kontakten. Og mitt liv har ikke gått som jeg ønsket. Ble syk, og var syk i mange år. Nå er jeg i starten av studier, enslig mor til 2, og har ikke kjæreste. Ikke hatt det på 2,5 år heller. Er 36 år. Anonymous poster hash: 8e7dc...5ce
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #17 Skrevet 21. oktober 2014 Vi hadde nå 10 etter ungdomskolen. Jeg er ikke sosial og hadde ikke planer om å gå. Men så gøy det ble!! Anonymous poster hash: f1dbc...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå