Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #1 Skrevet 21. oktober 2014 Har dere en slik regel på deres jobb (tenker på dere som ikke jobber i barnehage)? Hadde omgangssyke i går, var fin i går ettermiddag og kveld. Ble sendt hjem fra jobb i dag. Jeg jobber ikke med barn eller med eldre. Her sitter jeg og tvinner tommeltotter. Frisk, men hjemme fra jobb. Er det vanlig? Det er første gang jeg har hatt omgangssyken siden jeg gikk i barneskolen (jeg er 34 år). Anonymous poster hash: c4d77...c96
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #2 Skrevet 21. oktober 2014 Er vanlig hos meg, i hjemmesykepleien. Høres egentlig veldig lurt ut andre steder også, så slipper du å smitte fler enn nødvendig. Billigere for bedriften også, heller ha deg borte i to døgn enn hele avdelingen på skift:-) Anonymous poster hash: d1c14...5b4
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #3 Skrevet 21. oktober 2014 Ser poenget. Trodde bare ikke det var vanlig og er litt rart å være hjemme fra jobb når jeg ikke er syk HI Anonymous poster hash: a2313...4a9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 vi har som regel en hjemmedag + at vi tar hjemmekontor dag 2.. Anonymous poster hash: ff89e...685
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #5 Skrevet 21. oktober 2014 Nei, vi har det ikke og har heller aldri hatt problemer med smitte på jobben. Jeg kan jo ikke si at det ikke har forekommet, men vi har aldri hatt flere som har vært borte med omgangssyke rett etter hverandre uten at de også har hatt barn i samme barnehage, som har vært syke, eller de har vært i familie med hverandre. Anonymous poster hash: f7fc6...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå