Gå til innhold

Dere slankere:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Skeier" dere ut én dag i uken (lørdag), eller spiser dere aldri god mat/ godteri?

Anonymous poster hash: 96c0f...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det utskeing en gang i uken. Enten fredag eller lørdag. Må det for å holde ut. Skal jo ha litt kos. :)

Anonymous poster hash: cca33...b5a
Skrevet

Skeier ikke ut. Det er mye lettere for meg å holde meg helt borte fra sukker, enn å bare spise litt.

Skrevet

Skeier ikke ut på fast basis. Synes totalt avhold er enklest. Men har et par utskeielser i forbindelse med bursdagen til mine barn. Må selvsagt spise kake med dem og det er forbanna hardt å komme inn i rutinen igjen!

Anonymous poster hash: 7535d...139

Skrevet

Skeier aldri skikkelig ut egentlig. Det første halve året sa jeg nei til alt, men nå kan jeg spise en neve potetgull eller 1/2 kakebit når jeg blir tilbudt dette. Planlegger aldri utskeielser og har heller ikke lenger behovet for utskeielser. Jeg har tro på å holde seg helt unna en lang periode til man er kvitt tanken om at kos er det samme som usunn mat/snacks.

Anonymous poster hash: 9d297...592

Skrevet

Blir faste utskeielsen på lørdager og bursdager :-)

Skrevet

Skruer ikke ut, men koser meg litt en dag i uken. Spiser alltid god mat - om du ikke gjør det må du lage annen mat - det er jo ikke en kur du går på.

Anonymous poster hash: a3889...c74

Skrevet (endret)

Spørs hvem du mener her.

Mener du rene slankere, som er på kur, så se bort ifra mitt svar.

Om du mener de som går ned i vekt, så kan jeg forsåvidt svare.

Poenget er at jeg ikke slanker meg, men har endret livsstil - fra gravid og barsel til vanlig igjen. Det medfører at jeg går ned i vekt med et par kilo i måneden sånn omtrentlig, altså til startvekten.

Det går jo ikke av seg selv på noe vis, men går av ved god trening tre ganger i uka og sunn mat. Ikke snop.

Har ingen fast dag der jeg spiser alt jeg vil etc.

Poenget er at mat ikke skal være definert som "nå skal jeg kose meg skikkelig..." Jeg koser meg skikkelig på andre måter, og bruker mat som det det skal være - altså mat. Det er godt med et kakestykke, og nekter meg ikke det - men fokuset er ikke " å nå skal jeg kose meg skikkelig". Altså lite fokus på kaka, og ingen " å nå skal jeg endelig få lov til å..." For da tror jeg man har litt feil fokus.

Men spiser kake hver lørdag og gjerne litt på søndag også, samt tar et glass vin innimellom. Spiser normalt med mat, fem måltider om dagen, men går ikke konstant på kjøkkenet og putter kalorier i munnen.

Må ned femten kilo til startvekt, og det skal skje i løpet av ca ni måneder for å skåne baby, kropp og hud. Er halvveis, og jenta er snart fire måneder.

Gjort dette tre ganger før, men da med henholdsvis 30, 25 og 24 kg, så vet hva som funker. Og dette funker hver gang.

Endret av MrsMilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...