Gå til innhold

Det straffer seg å skeie ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

La om kostholdet og begynte å trene i våres for første gang på mange år. Gikk ned rundt 10 kg på 5 mnd. Men de siste fire ukene har jeg hatt to runder med sykom og jobbet mye natt så jeg har ikke orket å trene. I tillegg har jeg spist mer enn jeg gjorde Før.

Gikk på vekta idag og har gått opp 3 kg på 4 uker!!!! Huffffff. .. så idag hadde jeg første treningsøkt på fire uker og det var sabla tungt. Utrolig hvor fort ting endrer seg.

Anonymous poster hash: 5149a...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har merka det selv! Gikk selv ned 17 kg fra februar til mai, var ganske så flink i sommer, men nå i høst..pøh..spist mer og feil mat og lite trening. Har heldigvis en veldig aktiv jobb, så har ikke lagt på meg..

Men; energien er ikke det samma og magen er igjen den saktegående trege magen. Så i dag har jeg også vært flink: fulgt min plan ift. Kosthold og svømt en time :)

Vi får fortsette som nå, så har vi flere kg i minus før jula 😁 hvor mange kilo har du igjen før målet er nådd?

Anonymous poster hash: 87790...90f

Skrevet

Har merka det selv! Gikk selv ned 17 kg fra februar til mai, var ganske så flink i sommer, men nå i høst..pøh..spist mer og feil mat og lite trening. Har heldigvis en veldig aktiv jobb, så har ikke lagt på meg..

Men; energien er ikke det samma og magen er igjen den saktegående trege magen. Så i dag har jeg også vært flink: fulgt min plan ift. Kosthold og svømt en time :)

Vi får fortsette som nå, så har vi flere kg i minus før jula 😁 hvor mange kilo har du igjen før målet er nådd?

Anonymous poster hash: 87790...90f

Må ned 8 kg til Før målet mitt er nådd. Skal prøve å nå det innen februar. Hva med deg?

Anonymous poster hash: 5149a...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...