Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 La om kostholdet og begynte å trene i våres for første gang på mange år. Gikk ned rundt 10 kg på 5 mnd. Men de siste fire ukene har jeg hatt to runder med sykom og jobbet mye natt så jeg har ikke orket å trene. I tillegg har jeg spist mer enn jeg gjorde Før. Gikk på vekta idag og har gått opp 3 kg på 4 uker!!!! Huffffff. .. så idag hadde jeg første treningsøkt på fire uker og det var sabla tungt. Utrolig hvor fort ting endrer seg. Anonymous poster hash: 5149a...ded
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Har merka det selv! Gikk selv ned 17 kg fra februar til mai, var ganske så flink i sommer, men nå i høst..pøh..spist mer og feil mat og lite trening. Har heldigvis en veldig aktiv jobb, så har ikke lagt på meg.. Men; energien er ikke det samma og magen er igjen den saktegående trege magen. Så i dag har jeg også vært flink: fulgt min plan ift. Kosthold og svømt en time Vi får fortsette som nå, så har vi flere kg i minus før jula 😁 hvor mange kilo har du igjen før målet er nådd? Anonymous poster hash: 87790...90f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Har merka det selv! Gikk selv ned 17 kg fra februar til mai, var ganske så flink i sommer, men nå i høst..pøh..spist mer og feil mat og lite trening. Har heldigvis en veldig aktiv jobb, så har ikke lagt på meg.. Men; energien er ikke det samma og magen er igjen den saktegående trege magen. Så i dag har jeg også vært flink: fulgt min plan ift. Kosthold og svømt en time Vi får fortsette som nå, så har vi flere kg i minus før jula 😁 hvor mange kilo har du igjen før målet er nådd? Anonymous poster hash: 87790...90f Må ned 8 kg til Før målet mitt er nådd. Skal prøve å nå det innen februar. Hva med deg? Anonymous poster hash: 5149a...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå