Gå til innhold

Hun der casa kaos damen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt frysninger av dama!

Rotete hus, farger og interiør fra 70 tallet, klær og tepper som gardiner, skitne tallerkener på kjøkkenbenken, pjuskete klær på de ville ungene..

Jeg blir sliten bare av å lese bloggen!

Mener ikke man skal bo i en interiørkatalog, og ha veloppdragne barn 24/7, men det må da finnes en mellomting?

Anonymous poster hash: 6e5bb...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips: La være å lese bloggen....

Anonymous poster hash: 943b0...c08
Skrevet

Digger henne og familien hennes :)

Anonymous poster hash: 9c667...1d8

Skrevet

Et tips: La være å lese bloggen....

Anonymous poster hash: 943b0...c08

Klarer ikke la vær. Er som et bilkrasj. Man vil ikke se, men man må liksom...

Skrevet

Tipper realiteten ikke er så "crazy" som hun presentere den, på samme måte som disse andre damene ikke har det så plettfritt som de presenter sin verden. Nen ingen leser en blogg som er midt på treet, det må være ytterpunktene.

Anonymous poster hash: 2daad...a3e

Skrevet

Men hun kunne vel hvertfall spandert på seg noen gardiner da! Ser jo ut som de bor i et russisk narkoreir!

Skrevet

ELSKER bloggen hennes, endelig noen som tørr å vise at ikke alt i en småbarnsfamilie er perfekt.

Jeg hadde ikke gardiner på rommet mitt på flere år, bodde jeg også i et russisk narkoreir eller?

Interiør er en smaksting, noen liker mye farger, noen liker lite, noen liker en litt gammeldags stil, og noen en litt nyere. Alle er forskjellige og det er det vel bare å akseptere☺️

Skrevet

ELSKER bloggen hennes, endelig noen som tørr å vise at ikke alt i en småbarnsfamilie er perfekt.

Jeg hadde ikke gardiner på rommet mitt på flere år, bodde jeg også i et russisk narkoreir eller?

Interiør er en smaksting, noen liker mye farger, noen liker lite, noen liker en litt gammeldags stil, og noen en litt nyere. Alle er forskjellige og det er det vel bare å akseptere☺️

Men hvilken stil kjører hun? Ingen! Hun bryr seg ikke om huset, oppdragelsen eller basic hygiene.

Det er jo neglisjering på høyt nivå!

Skrevet

Ha ha, måtte gå inn i bloggen - du kritiserer altså hennes vindudekor basert på hennes eget ironiske i innlegg over vindudekor i heimen?

Få deg et liv!

Anonymous poster hash: 2daad...a3e

Skrevet

Jeg elsket bloggen hennes før - helt til det viste seg at hun kjører fri-barneoppdragelsesstil.

Anonymous poster hash: 6a99b...7e5

Skrevet

Men hvilken stil kjører hun? Ingen! Hun bryr seg ikke om huset, oppdragelsen eller basic hygiene.

Det er jo neglisjering på høyt nivå!

Hæ?! Neglisjerer oppdragelse og basic hygiene faktisk... Hvor fikk du det fra ut fra at de mangler gardiner på noen av rommene? Ja for det er faktisk bare noen av rommene, hvis du ser litt mer nøye på andre bilder så ser du at det er pene, pertentlige gardiner i bakgrunnen...

Anonymous poster hash: 8db8b...a7e

Skrevet

Ute på klikk-fisking igjen?

Anonymous poster hash: 86705...76f
Skrevet

Tror det er best du ringer BV hi!

Anonymous poster hash: 7d762...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...