Gå til innhold

Er så stolt ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ned 17 kg på 8 mnd. Kommer nå inn i str small. Dette er en god følelse. :) Etter brudd med mann tok jeg fatt i livet mitt og ble kvitt kiloene. Som var komt på etter mistrivsel og et dårlig forhold. Nå er mitt nye liv begynt.

Anonymous poster hash: 7e555...6e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Veldig bra gjort! Kos deg med din nye kropp!

Anonymous poster hash: fc11c...3f0

Skrevet

Så god du er, gratulerer :):5:    :klappe:  Hva er dine supertriks? Jeg trenger virkelig noen ;)

Anonymous poster hash: 373f5...c66
Skrevet

Har gjort det samme. Gikk ned 17 kg på et år. Er xs nå og i manges øyne gruuuuuusomt tynn. Men jeg trener mye,da..

Anonymous poster hash: a65b9...0bc

Skrevet

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Anonymous poster hash: 7eb3f...d64

Skrevet

Superflink er du!!! Har selv jobbet hardt og gått fra str 40 til str 34 på noen måneder.

Er så deilig å bli kvitt de valkene.

Anonymous poster hash: 6ca96...d99

Skrevet

Takk takk for mange koselige kommentarer. :) Her er det forandring på kosthold og turgåing som har gjort det. Og motivasjon kom når vekten gikk ned over.

HI

Skrevet

Kom gjerne med kostholdstips, jeg har gått ned 16-17 kg på 1, 5 år og tar gjerne imot noen tips for å få fart på de siste 10 kg. er nå 67 og ønsker gå ned til 57 :) 

Kan du sette opp litt typiske ting du spiser til frokost, lunch, middag og kvelds? :) :)

Da hadde jeg blitt så glad!

Skrevet

Jeg ønsker også tips. Jeg starter i dag. Skal ned 15 kg til juni er målet. Håper jeg klarer det. Trenger masse tips på veien...

Anonymous poster hash: 7eb3f...d64

Skrevet

Jeg kan bare skrive hva jeg har gjort:

Frokost ca 09. 3 knekkebrød sport + med magert pålegg og agurk og cherry tomater

Mellom ca 11. gulrot

Lunsj ca 12. 4 knekkebrød med magert pålegg + agurk og cherry tomater + en kiwi.

Mellom ca 1330. banan

Mellom ca 1430. 2 knekkebrød med magert pålegg med agurk og tomat

Middag ca 1630. 1 potet, to fiskekaker og gr. saker. Eks.

Kvelds ca 20. 2 kokte egg med skinke + agurk og cherry tomat

Mellom ca 2230. eple eller pære

Og så begynte jeg med 15 til 20 min tur hver dag. Dette økte etter hvert.

Hi

Skrevet

I helger bytter jeg ut med et grovt rundstykke istedenfor knekkebrød og noen ganger havregrøt for variasjon, men har byttet mange måltider med knekkebrød. Drikker bare et glass melk per dag og ellers vann. Har hoppet over en god del helger med snop og snack og da spist diverse bær.

Skrevet

Jeg kan bare skrive hva jeg har gjort:

Frokost ca 09. 3 knekkebrød sport + med magert pålegg og agurk og cherry tomater

Mellom ca 11. gulrot

Lunsj ca 12. 4 knekkebrød med magert pålegg + agurk og cherry tomater + en kiwi.

Mellom ca 1330. banan

Mellom ca 1430. 2 knekkebrød med magert pålegg med agurk og tomat

Middag ca 1630. 1 potet, to fiskekaker og gr. saker. Eks.

Kvelds ca 20. 2 kokte egg med skinke + agurk og cherry tomat

Mellom ca 2230. eple eller pære

Og så begynte jeg med 15 til 20 min tur hver dag. Dette økte etter hvert.

Hi

Jøsse navn, du spiser jo MYE mer enn meg! 

+ at jeg løper ca 50 min 3 * uken, og sykler 1,5 mil til og fra jobb hver dag! 

Verden er såååå urettferdig! 

Kanskje jeg rett og slett må spise mer jeg!? 

Utover det spiser vi omtrent det samme! 

Utrolig flink har du vært!!! :) :) :) 

Anonymous poster hash: 8088a...965

Skrevet

Jammen! Da må ueg vel ut og gå tur jeg og, da..

Anonymous poster hash: 501fd...172

Skrevet

Var du veldig overvektig til å begynne med? 
Jeg spør fordi du spiser jo ganske mye, og ikke mye mosjon, så tenker at dette ikke er person på 70 kg som har gått ned til 53, men kanskje en på 100+?
Du gjør jo alt riktig, så mener ikke å kritisere, og mener ikke at du spiser for mye, for du spiser jo helt supert, men det er jo ikke lett å gå ned 17 kg på 8 mnd med så lite mosjon som du oppgir, i tillegg til så "vanlig" kosthold. Det går jo ofte fort nedover når man er veldig overvektig til å begynne med.

Anonymous poster hash: 8696c...ad0
Skrevet

Kom gjerne med kostholdstips, jeg har gått ned 16-17 kg på 1, 5 år og tar gjerne imot noen tips for å få fart på de siste 10 kg. er nå 67 og ønsker gå ned til 57 :)

Kan du sette opp litt typiske ting du spiser til frokost, lunch, middag og kvelds? :) :)

Hvis du vil holde oversikt over måltider og kalorier anbefaler jeg deg en livsstilsapp :) Jeg bruker Lifesum og er kjempefornøyd :)

Anonymous poster hash: 05fba...4e3

Skrevet

Så flink du har vært👏👏 Skjønner du er stolt😊 Lykke til videre👍

Skrevet

Det var det som overrasket meg. Spiser bra. Aktiviteten har økt etter nedgang så nå er det 1,5-2 timers turer 2 til 3 ganger i uken. Og noen ganger mer. Har gått ned fra 73,5 til 56.5 nå.

HI

Skrevet

Yey! Gratulerer! Det er flott, håper det holder seg, det er det som er det vanskelige.
Ikke for å være negativ, men snakker av erfaring.
Har selv gått ned 9kg nå på 8uker, målet er 8kg til... Problemet er ikke å gå ned, men å holde dem.
Har planen klar og har lagt om kostvaner.

Skrevet

Gratulerer så mye med starten på ditt nye liv :) :) :)

Anonymous poster hash: 1b37c...0c5

Skrevet

Ja, er fult klar over det. Jeg har forandret på maten og mosjon og det skal ikke tilbake. Så her er jeg veldig bevist på dette. Skal ikke tilbake til gamle vaner. 😊

Skrevet

Var du veldig overvektig til å begynne med?

Jeg spør fordi du spiser jo ganske mye, og ikke mye mosjon, så tenker at dette ikke er person på 70 kg som har gått ned til 53, men kanskje en på 100+?

Du gjør jo alt riktig, så mener ikke å kritisere, og mener ikke at du spiser for mye, for du spiser jo helt supert, men det er jo ikke lett å gå ned 17 kg på 8 mnd med så lite mosjon som du oppgir, i tillegg til så "vanlig" kosthold. Det går jo ofte fort nedover når man er veldig overvektig til å begynne med.

Anonymous poster hash: 8696c...ad0

Jeg var 69 i utgangspunktet og gikk ned 17 kilo. Jeg kuttet sukker og ble en løper. Så det stemmer ikke at bare de veldig overvektige "lett" går ned i vekt!

Anonymous poster hash: a65b9...0bc

Skrevet

Hvis du vil holde oversikt over måltider og kalorier anbefaler jeg deg en livsstilsapp :) Jeg bruker Lifesum og er kjempefornøyd :)

Jeg bruker lifesum og ligger på ca 1200 kalorier dagen. men dette er etter at trening er trukket fra da. (noen ganger) .... men synes jeg ligger på smerteterskelen til sult om jeg skal spise mindre.... 

Skrevet

Jeg bruker lifesum og ligger på ca 1200 kalorier dagen. men dette er etter at trening er trukket fra da. (noen ganger) .... men synes jeg ligger på smerteterskelen til sult om jeg skal spise mindre.... 

Startvekt var forresten 83.3 har gått ned til 66 kg

er "bare" 162

Skrevet

Gratulerer.

17kg +70 kg gubbe i minus;) Godt jobba!

Anonymous poster hash: 8a7d3...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...