Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Skal til legen (igjen) i morgen, mor meg med å diagnoser meg først Har hatt vondt i brystet/lungene i tre uker og bronkittliignende hoste, urinvrisinfeksjon samt opphovnet underliv med sterk svie og utflod, nå har jeg fått vondt i halsen, sorte hår på tungen samt sår/blemmer på tunga i tillegg. Anonymous poster hash: 1b355...566
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Skal til legen (igjen) i morgen, mor meg med å diagnoser meg først Har hatt vondt i brystet/lungene i tre uker og bronkittliignende hoste, urinvrisinfeksjon samt opphovnet underliv med sterk svie og utflod, nå har jeg fått vondt i halsen, sorte hår på tungen samt sår/blemmer på tunga i tillegg. Anonymous poster hash: 1b355...566 Sorte hår på tungen??? Sår og blemmer på tunga kan kanskje være munn, hånd og fot syke. Hoste og vondt i brystet/ lungene - lungebetennelse kanskje Anonymous poster hash: f10c7...8a4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Har du tatt antibiotika nylig? I så fall vil jeg tro det er årsaken til at tungen din har fått svarte "hår". Hvis du har tatt antibiotika nylig så vil jeg tro det ikke var riktig type for deg, at kuren du tok sammen med sykdommen har svekket immunforsvaret ditt slik at du lettere fikk uvi nå. Få legen til å dyrke prøve for å sjekke hvilken antibiotika du ev. trenger nå. Anonymous poster hash: fb7a1...981
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Betennelse og nekrose i operasjonsår. Er diagnosen min. Av kroniske saker. Jernmangelanemi kroppen min tar ikke opp det den skal. Migrene. Anonymous poster hash: 08b15...288
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Hårete tunge kan komme av div medisiner, røyking, dårlig munnhygiene, dårlig ernæringsstatus og ulike andre ting. Ellers vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 1a69a...6df
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Generalisert angst har jeg. Men det går helt fint da, utenom i barseltiden da jeg får alt for lite søvn. Anonymous poster hash: 297ec...4ea
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Lungebetennelse og øvre luftveisinfeksjon. Sopp i både munn og underliv. God bedring!! Anonymous poster hash: 1da56...aec
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Fint om dere grunngir hvorfor dere tror det også. Legen jeg var hos sist hadde ingen forslag. Sjekket uvi og ga meg en tredagers kur. Anonymous poster hash: 1b355...566
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Fint om dere grunngir hvorfor dere tror det også. Legen jeg var hos sist hadde ingen forslag. Sjekket uvi og ga meg en tredagers kur. Anonymous poster hash: 1b355...566 Tror du bør spesifisere hva du er ute etter i tråden - at det er tips til hva som kan feile deg. Overskriften din inviterer nemlig til at andre skal fortelle hva som feiler dem Tok ikke legen noen tester av deg sist? Få ham til å teste standard ting som crp og senkning, men også få tatt prøver for kyssesyken, mycoplasma eller cytomegalovirus m.m. Se ellers det jeg skrev i svar nr 3. Anonymous poster hash: fb7a1...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå