Gå til innhold

Ex har fått dame og hun ser grusom ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er kanskje styggt sagt med hun er grusom stygg. Godt å bli byttet ut for en sånn.

Anonymous poster hash: d26c8...20b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun er antakelig penere på innsiden enn deg :)

Endret av Mandala
Skrevet

Hun er vel ekstra fin på innsiden da!

D der synes jeg var litt lavmål...

Anonymous poster hash: 14ff6...181

Skrevet

Så eksen din viste seg å være mindre overfladisk enn først antatt? Så fint med menn som ikke bare bryr seg om pene ansikter, pupper og romper <3

Skrevet

Den mannen kunne du fått slengt etter deg. Utrolig lite snill mann.Ligger vel litt bitterhet i det. Får håpe hun er grei for ungene sin skyld, men er ikke pen.

Skrevet

Tipper din ex synes hun er penere enn deg siden han har valgt henne:)

Anonymous poster hash: e849f...104
Skrevet

Hoho, DET kan jeg tenke meg er en god følelse :cool:

Skrevet

Den mannen kunne du fått slengt etter deg. Utrolig lite snill mann.Ligger vel litt bitterhet i det. Får håpe hun er grei for ungene sin skyld, men er ikke pen.

Du vet det... Kvinner som føler dette behovet for å rakke ned på eksens nye dame er IKKE ferdig med eksen.

Må være jævelig bittert når du oppdager at eksen har blitt voksen med deg og oppdaget at et pent utseende ikke er nok om du har en pill råtten personlighet.

Lykke til i din overfladiske verden. :P

Anonymous poster hash: a7fc2...f06

Skrevet

Du høres voksen ut. Hva så om hun er "stygg"? Sjansen for at hun er morsom, utadvendt og er interessant menneske teller langt mer.

Skrevet

Er bitter ja, men det er pga måten jeg er blitt behandlet på. Dere skulle visst.

Skrevet

You go girl!

Anonymous poster hash: 52562...118

Skrevet

Overbevist om at han hadde denne "kjerringen" før det var slutt mellom oss.

Skrevet

Begge eksene mine har fått my dame, begge damene er penere enn meg, men det har jeg aldri tenkt over.

Jeg synes også min nåværende samboers ekskone, er mye penere enn meg, uten at det plager meg noe særlig...

Anonymous poster hash: 36b38...c35

Skrevet

Er ikke useende i den forstand. Jeg sier ikke at jeg er så pen. Kanskje bare bitter. Sorry. Er an selvsagt jeg er det på, men.....

Skrevet

Menn tenner på ulike ting.

For mange herrens år siden gikk eksen min bak ryggen min.(vi var unge) Han var utro med en feit, ekkel dame som røkte rullings og rånet i volvo,, mitt livs sjokk. I ettertid har han hatt veldig mange slike damer, han tenner nok på kvinner med fylde og litt harry oppførsel.

Jeg er spinkel, og har en ganske ulike interesser fra disse damene, så jeg tipper han aldri var tiltrekt av meg.

Anonymous poster hash: 3dde8...c0c

Skrevet

Kanskje han synst hun er penere enn deg ?! Det vet du ikke.. Var det du eller han som forlot den andre? Tipper det var han!

Anonymous poster hash: e3566...4eb

Skrevet

Hun er sikkert mye bedre i senga enn deg.

Anonymous poster hash: ee2ab...e24
Skrevet

Var han. Kan jo være. Nå følte jeg mye bedre. Takk alle sammen.

Skrevet

Jeg sender deg en stor klem klem, Hi. Jeg vet hvordan du har det....

Anonymous poster hash: 43658...9da

Skrevet

Dama til eksen her er også stygg I mine øyne. Men det synes jeg sikkert fordi hun er pill gjennomført råtten. Er bombesikker på at jeg hadde syntes hun var pen hvis hun hadde Vært snill og et menneske som brydde seg om andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: c0df6...ccd

Skrevet

Hjelpes!!! Drittkjerringene på dib fornekter seg aldri!

Anonymous poster hash: edd95...87b

Anonymous poster hash: edd95...87b
Skrevet

Og du? Drit i disse snerpekjerringene som glefser. De har det tydeligvis altfor godt. En dag faller de også ned fra sin hest. Da blir nok lyden en helt annen.

Hang in there, Hi. Det ordner seg. Husk at karma is a bitch og biter jævlig hardt i ræva på de som faktisk fortjener det. Til slutt. Det kommer, tro meg. Rett opp ryggen din, finn styrken i deg og vær glad for at du er kvitt det vedhenget. :-)

Anonymous poster hash: 43658...9da

Skrevet

Missforstå meg rett. Ville aldri vært sammen med han igjen. Og det mener jeg virkelig. Har gått og trodd at han har vært med henne før jeg flyttet og nå er de sammen utad. Og da var det bare det at jeg synes un var mindre pen og det hjalp. Min tur kommer vel.

Skrevet

Missforstå meg rett. Ville aldri vært sammen med han igjen. Og det mener jeg virkelig. Har gått og trodd at han har vært med henne før jeg flyttet og nå er de sammen utad. Og da var det bare det at jeg synes un var mindre pen og det hjalp. Min tur kommer vel.

Min eks er i tillegg blitt stooor..hehe. . Lagt godt på seg og begynt å bli tynn i håret.

Selv koser jeg meg med min nye samboer på 6 året. Som er veltrent, yngre enn meg og superkjekk. Flott stefar er han å ☺. Din tid kommer 😊.

Anonymous poster hash: c0df6...ccd

Skrevet

Ja, min tur kommer håper jeg. :) Takk for noen koselige kommentarer.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...