Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Ser at hun fruen stadig legger ut bilder med det berømte mellomrommet mellom lårene, dette gjelder sikkert andre bloggere også. Hvorfor reflekterer de ikke mer over denne ukritiske delingen av bilder som virker som motovasjonsbilder for jenter som ønsker å gå sterkt ned i vekt? Bruker fruen slike bilder selv som motivasjon? Jamfør hovedkilden på bloggen, Hilsen mamma til tre store og en liten. Anonymous poster hash: b4e02...cfd
sug lut Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Vel, det er opp til oss andre å formidle til våre barn at det ikke er et skjønnhetsideal å se ut som man er ute for å fange smågris. Bloggerne er hinsides redning og man kan dessverre ikke kneble dem.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Har også reagert på dette. Men hun lever av å provosere, og gir vel blanke f i om hun ødelegger lettpåvirkelige ungjenter eller ei. Trist. Anonymous poster hash: 98d43...ec6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Hun kan jo ikke noe for et mellomrom? Jeg hsr mellomrom mellom bena, aldri tenkt over det i noen bildesammenheng.. Eller ellers forøvrig. Anonymous poster hash: a4c94...b61
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Leser ikke slike blogger, så vet ikke helt hvordan dette arter seg. Men om det er slik at det gjøres et poeng ut av å fokusere på mellomrommet mellom lårene så synes jeg ikke noe om det. Men dersom det er generelle bilder der det tilfeldigvis også kommer med lår som har mellomrom, så synes jeg det blir dumt av "alle andre" å henge seg opp i hvordan lårene deres ser ut. Noen har bare slike lår. Jeg har det selv og jeg har IKKE trent for å få dem slik. Tvert imot så prøver jeg å bli kvitt dem fordi jeg selv synes det er penere med litt mer muskler enn jeg har nå... Anonymous poster hash: 2243b...2ab
Gjest Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Er mere opptatt av de veskene som hun la ut..... luxus vs budsjett! Øøøøhhh 9000 kontra 4000,-!!
MammantilNurket Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Men hva er poenget med det mellomrommet, da?? Det er bra å være i god form, sprek i stussen, fast i fisken og alt det der, men jeg synes det ser litt usunt ut på et vis. Mine gamle ballettlærere omtalte det forøvrig som "bandy legs" og det var ikke ment som et kompliment
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Thigh! Thigh! Th! Anonymous poster hash: f3b6b...b0c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tenker at disse såkalte bloggerne dessverre ikke bryr seg om hvor ødeleggende slikt er for unge jenter, så lenge de selv får vist seg frem og tjener gryn på det. Anonymous poster hash: eadf5...f01
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Her ser man forskjellen på hva mange TROR menes med thighgap og hva som faktisk ER sexy mellomrom mellom beina som var det det startet med! Kan fint ha mellomrom uten at det blir spiseforstyrrelser! Til høyre er i mine øyne fantastisk SEXY. Høyre er IKKE pent! http://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=238728&d=1376928404 Anonymous poster hash: 5625e...3dd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Men hva er poenget med det mellomrommet, da?? Det er bra å være i god form, sprek i stussen, fast i fisken og alt det der, men jeg synes det ser litt usunt ut på et vis. Mine gamle ballettlærere omtalte det forøvrig som "bandy legs" og det var ikke ment som et kompliment Det er vel ikke noe poeng? Men en del mennesker er født sånn Anonymous poster hash: a4c94...b61
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Her ser man forskjellen på hva mange TROR menes med thighgap og hva som faktisk ER sexy mellomrom mellom beina som var det det startet med! Kan fint ha mellomrom uten at det blir spiseforstyrrelser! Til høyre er i mine øyne fantastisk SEXY. Høyre er IKKE pent! http://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=238728&d=1376928404 Anonymous poster hash: 5625e...3dd Venstre * er ikke pent... Anonymous poster hash: 5625e...3dd
Plutselig_gravid Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Folk med mellomrom mellom lårene kan jo ikke noe for det. Det handler først og fremst om kroppsbygning. Jeg har veid både 43/44kg (som voksen) og på det meste 77 kg som høygravid. Har bare hatt mellomrom helt øverst (slik som bildet til høyre på linken som er lagt ut), både når jeg var i overkant av 40 kg og nærmere 80 kg.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #14 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ser ingen slike bilder på bloggen? Anonymous poster hash: cfcbe...1c1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #15 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tror ikke de uten spiseforstyrrelse tenker sånn over de bildene. Jeg som er spiseforstyrret ser sånt med en gang. Spes det bildet hvor hun har koppen i hånden og du ser lårene i bakgrunnen. Stor gløppe og det er "thinspo" i mitt hode. Den typen bilder florerer på nett og jeg har sett tusenvis... Hadde jeg ikke vært spiseforstyrret ville jeg nok gitt blaffen i sånne bilder og.. Anonymous poster hash: 26d17...674
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #16 Skrevet 20. oktober 2014 Åh, det ja. Har såkalt thigh gap selv, legger ikke merke til det. Tviler på det bildet var lagt ut for å provosere? Sånn har jo mange, spesielt når de sitter? Anonymous poster hash: cfcbe...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå