Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Kommer fra en svært destruktiv arbeidsplass. Jeg var ikke der mange månedene, men kom inn nyutdannet og uerfaren. Ble så brutt ned at jeg begynte å slite psykisk. Nå har jeg kommet til en ny arbeidsplass. Dette er en arbeidsplass som har veldig godt omdømme og som er kjent for godt arbeidsmiljø. Problemet er bare at jeg jeg gruer meg hver dag til å dra på jobb. Jeg går rundt med klump i halsen mens jeg er der. Jeg bare venter på at jeg skal bli innkalt til sjefen og få kjeft selv om jeg ikke har gjort noe galt. Jeg analyserer alt som blir sagt av mine kollegaer, hver mimikk og tilbakemelding. Jeg tror de går rundt å tenker at jeg er udugelig. Jeg sliter med å bruke faget og har mistet troen på meg selv og at jeg kan gjøre en god jobb. Anonymous poster hash: 930e1...295
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Uff, jeg kjenner meg faktisk igjen. Er selv ganske så nyutdannet. Har erfart at mange ikke gidder å høre på meg. At jeg ikke har nok autoritet. Jeg opplever at ansatte "under" meg skal legge seg i mine saker og at de ikke stoler på de svarene jeg gir. De går videre til andre å spør om akkurat det samme. Noe som har gjort at jeg har mistet troen på meg selv i jobben min. Slike ting gjør at jeg blir usikker på meg selv. Det er så slitsomt. Jeg gruer meg også til å dra på jobb pga dårlig selvtillit... Vet ikke helt hvordan jeg skal forandre det selv håper på noen gode svar her! Anonymous poster hash: 3115f...fb9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Kjenner meg også igjen. Jeg jobber i et firma som før var kjent for å være en av Norges beste arbeidsplasser. Joda, det var fint før. Men nå, nå er det et helvete. Ingen har tillit til ledelsen lenger, alle er livredde for å bli kalt inn på teppet. Ledelsen sparker folk over en lav sko, og alle har grunn til å frykte for jobbene sine. Det er helt fryktelig, og ingen gjør en god jobb. Jeg har ingen råd dessverre, annet enn ar du må prøve å tenke at du ER flink. Det er så lett å miste selvtilliten, men prøv å si til deg selv at dette kan du. Håper det bedrer seg for deg! Anonymous poster hash: 82a73...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå