Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg kommer ikke på noen ferske, men skulle skrive navnet på min kollega Inger i en sms for noen år siden. T9-ordlista omtalte henne konsekvent som gnier😜
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Helen blir heldø Pille blir pikke Anonymous poster hash: d36a5...f87
*Yuna* Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Skrev: "Hei Ann Heldøen" til ei som het Ann Helen. Skrev også på sms til forskjellige at barna ønsket seg Timmy Tid julebordsfylla til jul i fjor
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Lodden og loffen blir jødedo. Anonymous poster hash: e2640...435
JessicaM50 Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 hahaha som ofte blir havakvarium eller navnet mitt, Jessica, som ofte blir Jesus
MammantilNurket Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg skulle skrive "fransk løksuppe" - det ble "fransk løssluppen" Dét kan jo i og for seg bli en spennende middag ... Håndkrem ble til håndjern: "jeg har også håndjern i stellevesken min".
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Ikke autocorrect, men uansett hva jeg skriver så foreslår mobilen at neste ord burde være "ølglass". Et ord jeg aldri har skrevet på mobilen, men den mener altså at det er det mest logiske å foreslå uansett hva jeg skriver, eller til hvem
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Skulle skynde meg å skrive "Jeg er der straks, går under broen nå!" Det ble da "Jeg er en saks, gråstein under bruden!" Oppdaget det ikke før jeg kom frem og vedkommende lurte på hvorfor jeg skrev i koder. Anonymous poster hash: 1e828...2c3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Skulle skrive en kjapp sms til samboeren min som var i butikken. Han skulle kjøpe to ting (husker ikke hva det var) Det ble iallfall "rettet" til lovbrudd og politi... Oki blir veldig ofte onani... Hahahaha blir havakvarium Og hva er en jødedo og hvorfor mener mobilen min at jeg heller burde ha skrivet det i stedet for det jeg prøver på... Anonymous poster hash: d8b00...2f6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Skulle skrive en kjapp sms til samboeren min som var i butikken. Han skulle kjøpe to ting (husker ikke hva det var) Det ble iallfall "rettet" til lovbrudd og politi... Oki blir veldig ofte onani... Hahahaha blir havakvarium Og hva er en jødedo og hvorfor mener mobilen min at jeg heller burde ha skrivet det i stedet for det jeg prøver på... Anonymous poster hash: d8b00...2f6
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Sms til skolen " Hei, nn blir hengt etter skolen i dag, ha en fin dag, mvh mm " Jeg oppdaget det etter at den var sendt å da ringte jeg for å forklare at h*n skulle bli hentet, ikke hengt... Anonymous poster hash: f736c...3e7
*Yuna* Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Sms til skolen " Hei, nn blir hengt etter skolen i dag, ha en fin dag, mvh mm " Jeg oppdaget det etter at den var sendt å da ringte jeg for å forklare at h*n skulle bli hentet, ikke hengt... Anonymous poster hash: f736c...3e7 Hahaha
Iselilja Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Ikke autocorrect, men da jeg skrev særoppgave på 90-tallet insisterte pc'n konsekvent på å endre Selma Lagerlöf til Slegga Lagerøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå