Kathrine. Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 http://www.nettavisen.no/nyheter/kastes-ut-av-egen-stat/8499719.html
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Gal dame. Rett og slett sinnyk. Anonymous poster hash: 16b3f...df7
Todii Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Hahaha! Les kommentarene i kommentarfeltet da
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Hvorfor tror du det? Det står ingenting om at hun har barn?
Kathrine. Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2014 Hvorfor tror du det? Det står ingenting om at hun har barn? Fordi sjølv om dei aller fleste her inne er normale og kjekke mennesker, så finnes det noken skikkelige særinger her inne. Lurte på om ho var ei av dei.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 For oss som har lest Hundreåringen, så minner dette veldig om faren til Allan Karlsson 😃 hahaha!! Anonymous poster hash: 7fa95...282
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Å hjelp! Pappa bor i gråten og jeg er vokst opp der. Virka veldig stabil hu ja! not Anonymous poster hash: c03f0...0d8
ms.Pond Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Som et eksperiment er tanken veldig interessant. Har man mulighet til å klare seg som enkeltstående, uten tilhørighet til noen stat? Hvordan vil man fungere uten tilhørighet til samfunnet, uten ting vi ser på som selvfølgeligheter i dag; kloakk, vann og strøm? Det er også morsomt å trekke parallellene til Donaldhistorien som nevnes i kommentarfeltet om da Skrue proklamerte sin suverenitet og dannet monarkiet Skruerike, hvordan staten da lagde "trøbbel" i form av grenseoverganger, passkontroller og hinsidig innførselsskatt på varer. I praksis er et sånt stunt vanskelig gjennomførbart, og særlig for en enkelt person. Og det virker mest som om hun har gjort det på trass, litt sånn "jeg gidder ikke betale til staten, så da melder jeg meg ut", og da blir det bare dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå