Gå til innhold

Barnehage:Hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om det. Blir jo like teit å bekymre seg om hun har vært på Roskildefestivalen eller noe sånt, mange som tar seg noen drag marihuana der også.

Og mange som ikke gjør det. Jeg har vært i Christiania uten å røyke noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kookoo.....du altså......

Anonymous poster hash: adbdb...cef
Skrevet

Armbåndet har mange farger...

Ser nå at Christiania skrives med Ch. Jeg har vært i Køben mange ganger, men aldri i Christiania... Trodde det var kun for...spessielt interesserte??

HIAnonymous poster hash: 0edf5...48e

Der tok du feil. Christiania er blitt en turistattraksjon.
Skrevet

Stakkars barnehageansatte som skal bli utsatt for sånne som deg, tenker nå jeg...

Skrevet

Herregud, alt man skal bli dømt for! Har selv et kult kjede, i "rasta-farger", liker å høre på reggae også... Jeg må jo være narkoman!

Anonymous poster hash: 6c96e...227

Skrevet

...og om hun hadde svart "kjøpte det i San Francisco" hadde hun vært homo? 

(hjelpes, jeg har shoppa på Oslo S :blink: )

Skrevet

Kanskje på tide du reiser litt ut i verden? Høres ut som du ikke har vært utenfor kommunegrensa😥

Skrevet

Jeg har vært i Amsterdam, sikkert spist hasjbrownies jeg da, og andre lugubre ting;)

Skrevet

Du kan neppe være seriøs nå HI. Forventet DEN historien også var det bare svada,.

Skrevet

Tenker du det samme om folk sier de har vært i Amsterdam?

Skrevet

Jeg skjønner hva du skal frem til. Jeg hadde tenkt "hm..kanskje hun røyka hasj der". Også hadde jeg ikke tenkt noe mer over det.

Anonymous poster hash: 82170...bb2

Skrevet

Herregud. Jeg skjønner ikke at jeg orker å jobbe i barnehage snart lenger. Alt vi sier og gjør, blir plukket fra hverandre og analysert opp og i mente. Sukk :(

Anonymous poster hash: d2e9f...cbe
Skrevet

Jeg hadde med meg femåringen og syvåringen til Christiania i år, så mye fint og spennende se! Var fullt av japanere med kamera der!

Anonymous poster hash: 86598...4ac
Skrevet

Jeg elsker Christiania. Jeg har vært der flere ganger. Ungene var også med :)

Skrevet

For det første; det er en turistattraksjon.

For det andre; Hva hun gjør i ferien sin (eventuelt røyka litt hasj) har vell ikke akkurat du noe med? Så lenge hun er "ren" på jobb selvfølgelig.

Jeg røyker litt hasj innimellom. ( kanskje et par ganger i året, selvfølgelig i helg eller ferie) og jobber i barnehage. Tror du ungene lider av den grunn? Er faktisk Ped.leder. Får bare positive tilbakemeldinger fra foreldre, barn, kollegaer og andre instanser. Har aldri prøvd noe annet og er en ganske så normal person.

Tror ikke ungen din blir narkoman... Ærlig talt.

Anonymous poster hash: d65e4...18e

Skrevet

Herregud, du er gal. Jeg ringer barnevernet..... :fnise:

Skrevet

Herregud, du er gal. Jeg ringer barnevernet..... :fnise:

hehe :D Møtte faktisk på en nabo en gang jeg var der og hun er faktisk barnevernsleder. Jeg får melde meg selv og dra henne med meg i dragsuget ;) Eller vent, barnevernet er jo korrupt. Hun slipper sikkert unna, mens jeg selv blir fratatt barna og blir innlagt på psykiatrisk. 

Skrevet

Jeg har vært i Amsterdam, sikkert spist hasjbrownies jeg da, og andre lugubre ting;)

Jeg ER fra Amsterdam, er 'doomed for life' tydeligvis :)

Anonymous poster hash: adbdb...cef

Skrevet

Gøy å høre hva dere svarer og synes. Fascinerende at mange av dere også velger å dømme og tillegge meg meninger basert antagelser ut fra hva jeg først skrev...

Jeg spurte hvordan dere ville ha reagert, og mange trodde dermed at jeg hadde laget en slags scene i barnehagen... Hvilket ikke er tilfellet. Jeg er faktisk ganske liberal, tro det eller ei... Den som reagerte var en annen ansatt som også var i rommet den aktuelle morgenen.

Anonymous poster hash: 0edf5...48e

Skrevet

Gøy å høre hva dere svarer og synes. Fascinerende at mange av dere også velger å dømme og tillegge meg meninger basert antagelser ut fra hva jeg først skrev...

Jeg spurte hvordan dere ville ha reagert, og mange trodde dermed at jeg hadde laget en slags scene i barnehagen... Hvilket ikke er tilfellet. Jeg er faktisk ganske liberal, tro det eller ei... Den som reagerte var en annen ansatt som også var i rommet den aktuelle morgenen.

Hmm, hvordan vet du at den andre ansatte reagerte på det som ble sagt?

Skrevet

Fordi jeg også var der...

Skrevet

Hvordan reagerte den andre ansatte? Med å si hva da?

Jeg hadde naturligvis ikke reagert, og jeg syns ikke det er merkelig at de fleste her antok at det var du, hi, som reagerte på det.

Skrevet

Armbåndet har mange farger...

Ser nå at Christiania skrives med Ch. Jeg har vært i Køben mange ganger, men aldri i Christiania... Trodde det var kun for...spessielt interesserte??

HI

Om du er så liberal som du sier og at det var en annen ansatt som reagerte, hvorfor skrev du da dette innlegget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...