Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 En gruppe på 10 unge voksne som drar på vintur til Italia. Legger ut masse bilder fra diverse vinåkre, vinkjellere og skryter av fantastisk vinsmaking hver dag (dagtid) etterfulgt av fuktige vinkvelder på kvelden. Til nå, en helt normal vintur! Også har de med seg to barn mellom 5-10 år og en baby på 1 mnd... Bare jeg som synes det er ganske uforsvarlig?? Man tar da ikke med barn på en ren vintur, hvor man drikker hele dagen? Anonymous poster hash: 64aa9...67c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Nå kan ikke jeg (og kanskje heller ikke du?) vite hvordan de gjør det, men det er nokså vanlig å spytte på vinsmaking. Det er i hvert fall jeg vant til og jeg har vært på mye vinsmaking. Anonymous poster hash: 195af...adc
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Hvordan vet du at de ikke bytter på å ha med ungene andre steder? Eller at en av dem ikke drikker..? Anonymous poster hash: 9693c...133
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Måtte nok visst mer om situasjonen før jeg kunne uttalt meg der. Det er ikke å vanlig å drikke seg dritings under vinsmaking altså. Man SMAKER. Anonymous poster hash: 44e37...c58
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 På vinsmaking snakes det, man drikker seg ikke dritings. Foreldrene til barna deltar kanskje heller ikke på vinsmaking døgnet rund? Ser ikke problemet her. Anonymous poster hash: 97e90...2e2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Da jeg har vært på vinsmaking, så har ikke jeg blitt beruset. Vi kjørte da bil etterpå og. Var i Spania. Anonymous poster hash: 4b008...760
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Ja det er rart å reagere uten å vite mer. Jeg har vært på vinsmaking noen ganger og forbinder det ikke med fyll akkurat. Anonymous poster hash: af6a4...d71
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Hvordan vet du at de ikke bytter på å ha med ungene andre steder? Eller at en av dem ikke drikker..? Anonymous poster hash: 9693c...133 Fordi det hele tiden er bilder av de voksne som sitter å drikker forskjellige steder, mens barna leker i bakgrunn alene, og barnevogna står der. HI Anonymous poster hash: 64aa9...67c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Måtte nok visst mer om situasjonen før jeg kunne uttalt meg der. Det er ikke å vanlig å drikke seg dritings under vinsmaking altså. Man SMAKER. Anonymous poster hash: 44e37...c58 Masse bilder fra kveldene hvor de sitter på terrassen og har 10-20 vinfalsker (tomme og halvfulle) stående rundt om. HI Anonymous poster hash: 64aa9...67c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Kan også legge til at jeg VET at dette er en gjeng som fester MYE og drikker mye. HI Anonymous poster hash: 64aa9...67c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Ikke rart å reagere på det. Dette synes jeg høres ut som en ferie for voksne. Anonymous poster hash: 77f51...581
Sint naken biltyv Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville også reagert. Men nå mener jeg man skal være avholds når man har barn i sin omsorg. Altså at man bare drikker når barna er er annet sted
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Høres ut som du trenger noe bedre å finne på HI. Skaff deg evnt en hobby eller tilog med ett liv Anonymous poster hash: 4d501...dce
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #14 Skrevet 20. oktober 2014 Høres ut som du trenger noe bedre å finne på HI. Skaff deg evnt en hobby eller tilog med ett liv Anonymous poster hash: 4d501...dce Sier du som har et behov for å faktisk kommentere på en tråd du tilsynelatende synes er ubrukelig til og med? haha Anonymous poster hash: 64aa9...67c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #15 Skrevet 20. oktober 2014 Høres ut som du trenger noe bedre å finne på HI. Skaff deg evnt en hobby eller tilog med ett liv Anonymous poster hash: 4d501...dce Sier du som har et behov for å faktisk kommentere på en tråd du tilsynelatende synes er ubrukelig til og med? haha Anonymous poster hash: 64aa9...67c Når jeg gikk inn trodde jeg det var noe seriøst. Ikke noe svada en stakkarslig stalker spytter ut av seg . Og til info . Med så mye detaljer , Veit nok de fleste her inne som er fra samme sted hvem du prater om, tenkt på det? Inkl de dette gjelder , for noen er venner . Ikke bare falske drittdamer som sitter å spyr ut av seg ting her inne Anonymous poster hash: 4d501...dce
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #16 Skrevet 20. oktober 2014 Høres ut som du trenger noe bedre å finne på HI. Skaff deg evnt en hobby eller tilog med ett liv Anonymous poster hash: 4d501...dce Sier du som har et behov for å faktisk kommentere på en tråd du tilsynelatende synes er ubrukelig til og med? haha Anonymous poster hash: 64aa9...67c Når jeg gikk inn trodde jeg det var noe seriøst. Ikke noe svada en stakkarslig stalker spytter ut av seg . Og til info . Med så mye detaljer , Veit nok de fleste her inne som er fra samme sted hvem du prater om, tenkt på det? Inkl de dette gjelder , for noen er venner . Ikke bare falske drittdamer som sitter å spyr ut av seg ting her inne Anonymous poster hash: 4d501...dce For en usmakelig kommentar. Du høres litt maktkåt ut, og dette høres bare ut som en trussel. "Pass deg!" På en måte. Hun har all rett til å si hva hun mener. Forøvrig synes jeg også det høres litt merkelig ut. Hvor mange 5-åringer kjenner dere, som ville hygget seg på vintur? Skjer jo ingenting for dem? Høres kjedelig ut for barn, og den stakkars lille babyen som tydelig ikke blir ammet, ettersom mor har konstant vin i blodet? Nei reis på familieferie, skaff barnevakt eller la være! Det er min mening! Egentlig så håper jeg at foreldrene leser dette Anonymous poster hash: f4d86...e55
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #17 Skrevet 20. oktober 2014 Høres ut som du trenger noe bedre å finne på HI. Skaff deg evnt en hobby eller tilog med ett liv Anonymous poster hash: 4d501...dce Sier du som har et behov for å faktisk kommentere på en tråd du tilsynelatende synes er ubrukelig til og med? haha Anonymous poster hash: 64aa9...67c Når jeg gikk inn trodde jeg det var noe seriøst. Ikke noe svada en stakkarslig stalker spytter ut av seg . Og til info . Med så mye detaljer , Veit nok de fleste her inne som er fra samme sted hvem du prater om, tenkt på det? Inkl de dette gjelder , for noen er venner . Ikke bare falske drittdamer som sitter å spyr ut av seg ting her inne Anonymous poster hash: 4d501...dce For en usmakelig kommentar. Du høres litt maktkåt ut, og dette høres bare ut som en trussel. "Pass deg!" På en måte. Hun har all rett til å si hva hun mener. Forøvrig synes jeg også det høres litt merkelig ut. Hvor mange 5-åringer kjenner dere, som ville hygget seg på vintur? Skjer jo ingenting for dem? Høres kjedelig ut for barn, og den stakkars lille babyen som tydelig ikke blir ammet, ettersom mor har konstant vin i blodet? Nei reis på familieferie, skaff barnevakt eller la være! Det er min mening! Egentlig så håper jeg at foreldrene leser dette Anonymous poster hash: f4d86...e55 Men du har ikke tenkt på at det kanskje ikke er helt slik hi legger det fram. Derfor jeg reagerer . Hadde det vært en vinsmakingstur med barn hadde jeg også reagert . Men når enkelte glemmer seg bort å tror de er helt anonyme her inne og kaster ut av seg hva de vil blir jeg irritert . Og det var på ingen måte ment som noen trussel. Absolutt ikke . Anonymous poster hash: 4d501...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå