Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Skjeve hornhinner på begge øynene, trodde ikke jeg var så plaget, for jeg SER jo Eneste som har vært slitsomt i det siste har vært når jeg sitter og jobber. Tegner mye og sitter mye med Photoshop, da hender det øynene "rister"(!?) så jeg tenkte at det skader jo ikke å ta en test. Troppet opp på kontoret, syns jeg klarte undersøkelsene meget bra, hehe, men da han satte på meg disse rare prøvebrillene var det jo et hav av forskjell, kunne ikke bare se, jeg kunne plutselig SE! Har - 0,25 på ene øyet, men det er visst ikke noe man merker. Så til problemet mitt: Hvordan i alle dager skal jeg klare å velge meg bare ett, kanskje to par briller!? Det er jo så mye fint, også koster det en del, så jeg vil jo være 100% sikker. Hvilke briller syns DU er finest!? Anonymous poster hash: ee63c...ba9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg liker litt store, markerte briller. Mørke rammer. Men, ikke alle kler det... Ta med deg ei venninne ol., med for å velge briller. Prøv alle de forskjellige :-) Noen briller er stygge når de henger sammen med andre, men blir utrolig fine på. Og omvendt. Anonymous poster hash: 62fb0...13c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Brilleslange Anonymous poster hash: 0d3b3...8c5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Du må bare prøve, folk kler sjeldent det samme. Anonymous poster hash: aa582...f0e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Takk for svar Jeg liker også litt store briller med markant innfatning, fant noen jeg syns var kule, men er helt elendig på å ta beslutninger når det gjelder ting jeg må ha på meg stort sett hele tiden Brilleslange, ja!? Håper du prøvde å være morsom Anonymous poster hash: ee63c...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå