Gå til innhold

For smertefullt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for smertefullt at min mor synes å ikke ville/orke/gidde å ha besøk av oss eller komme hit på besøk mer enn absolutt nødvendig. Jeg føler meg så alene og ensom. Hadde min mor vært død, så hadde det jo vært en naturlig grunn for at jeg og barnebarnet ikke fikk se henne. Men hun lever og har alltid en unnskyldning for at det ikke passer, det er VONDT.

Anonymous poster hash: ac49c...ab5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt henne akkurat det? At det sårer deg og at det virker som om hun alltid har en unnskyldning for å ikke være sammen med dere? 

Kan hende hun ikke ser det selv, at hun føler det er masse som skjer i livet hennes, og uten at hun er klar over det så faser hun ut deg og barnebarnet? 

Jeg vet ikke, jeg bare spør nå. Men uansett, jeg ville ha ringt og snakket med henne. Hørt om hun virkelig mener at hun ikke vil treffe dere, for det er sånn det føles for deg. Skjønner godt at du får vondt. 

Anonymous poster hash: a4ddb...289
Skrevet

Har du fortalt henne akkurat det? At det sårer deg og at det virker som om hun alltid har en unnskyldning for å ikke være sammen med dere? 

Kan hende hun ikke ser det selv, at hun føler det er masse som skjer i livet hennes, og uten at hun er klar over det så faser hun ut deg og barnebarnet? 

Jeg vet ikke, jeg bare spør nå. Men uansett, jeg ville ha ringt og snakket med henne. Hørt om hun virkelig mener at hun ikke vil treffe dere, for det er sånn det føles for deg. Skjønner godt at du får vondt. 

Anonymous poster hash: a4ddb...289

Nei, ikke sagt fra så klart, jeg klarer det ikke da følelsene er så såre at det vil bare ende i en strøm av tårer. Bare hintet om at det er så lenge i mellom at vi møtes. Jeg har nesten sluttet å ta kontakt, da jeg ikke vil utsette meg selv for skuffelsen gang på gang. Men vet at min søster har snakket i mere klartekst, men det blir ikke bedre. Spent på hvordan det blir når de som bor hjemme flytter ut, for de er barna til både mamma å stefaren min så mulig de vil få litt bedre kontakt.

Anonymous poster hash: ac49c...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...