ms.Pond Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Det ble en slitsom helg! Kjempekoselig, med besøk i to dager og full fres Elsk: Godfølelsen etter koselig besøk sitter fortsatt igjen Jeg har sovet godt hele natta Mini i magen sparker og er fornøyd Hat: Har hundre ting jeg skal gjøre, men orker ikke Kynnere og småblødninger gjør at jeg tar sofatjenesten på alvor idag Dårlig samvittighet fordi jeg ligger på sofaen Får ikke laget eplesmuldrekake som jeg håpet :/
bIomstre Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Åh så herlig med sparking i magen! Synes du absolutt skal ta sofatjenesten på alvor, epler og gjøremål går ingen steder! Elsk: - Vesla som elsker skolen (men kanskje mest sfo, hun er ikke helt sikker) - Eldste som baker ost&skinke-horn til seg selv og resten av laget til de skal på tur - Mannen som har spikret opp kaffefilterne (bokstavelig talt) - Mamma som sender sms for å minne meg på ting selv om hun er på ferie Hat: - Rapportskriving suger... (men, eneste måten å få fortalt omverden om mine fantastiske resultater!) God mandag
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Slapp av og bruk tiden på å være gravid og bare nyte! Elsk: Valp som ikke har gjort inne i natt Jeg skal ikke være med på fotballavslutning i dag, det er bare for barna. Jeg kan være hjemme med valpen. Hat: Snart lekser med barna, lekser er ikke gøy Jeg er så trøtt for jeg var oppe 2 ganger i natt med valpen som måtte ut på do Valpen gjorde fra seg i gangen etter at barna hadde vært ute med han. Jeg må altså ta over morgenluftingen og passe på at han får gjort. Regn og vind. Jeg er så sulten hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå