Gå til innhold

burde jeg få time i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2'åringen hadde feber 3 dager forrige uke (søndag-tirsdag). etter dette er hun fortsatt plaget med stygg hoste (kommer av og til lyder fra brystet når hun puster). dårlig matlyst og vond lukt fra munnen... spurte om time hos lefen i dag men fikk ikke før om 3 dager :S

Anonymous poster hash: 00ad2...ac8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Målte feber igjen nå. Hun har 38,1.
De siste to dagene har hun også sovet til 8.30!!! (hun legger seg 18) Jeg har våknet av meg selv 8.30 de siste to dagene.. I går måtte jeg løpe inn på rommet hennes for å se om hun var i live, hehe. 
Kan jeg ringe å kreve å få time i dag? 

Skrevet

Du kan ringe igjen og si at feberen stiger igjen og du er redd hun har fått en skikkelig halsbetennelse, at det lukter vondt av munnen og hun ikke vil spise kan tyde på vondt hals...

Når ungen har hatt feber på og av i en uke, ikke vil spise og bare sover, da bør hun få en hastetime ja.

Anonymous poster hash: 363f0...f52
Skrevet

Hun har jo ikke høy feber. Slapp og dårlig matlyst er vanlig når man er syk. Tre dager er ikke lenge for en forkjølelse, men hvis du er bekymret kan du jo ringe igjen.

Anonymous poster hash: 1c63f...50c

Skrevet

Har hun ikke hatt feber fra onsdag og til og med søndag (i går?)

Anonymous poster hash: 4c391...360

Skrevet

Hun har jo ikke høy feber. Slapp og dårlig matlyst er vanlig når man er syk. Tre dager er ikke lenge for en forkjølelse, men hvis du er bekymret kan du jo ringe igjen.

Hun skriver jo at barnet har vært syk i over en uke (siden forrige søndag), men hadde feber 3 dager forrige uke og nå har den kommet tilbake. Det kan tyde på at det er en bakterieinnfeksjon og det bør tas en crp.

Skrevet

Hun skriver jo at barnet har vært syk i over en uke (siden forrige søndag), men hadde feber 3 dager forrige uke og nå har den kommet tilbake. Det kan tyde på at det er en bakterieinnfeksjon og det bør tas en crp.

Ringte og fikk time i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...