Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Og jeg er SÅÅÅ glad, men samtidig fryktelig redd! Vi prøver på førsteman og gikk igjenom en Missed Abortion i sommer! Nå Jar jeg fått positiv test igjen og jeg er overlykkelig!!! Krysser fingre for at det får bra denne gangen Anonymous poster hash: bc33d...e7a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer! Jeg krysser fingre for deg! Anonymous poster hash: cd0c9...465
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer så mye med graviditeten! :-) Anonymous poster hash: 34653...dc2
LivetErEnLek Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer! Krysser fingrene for deg :-). Mange av oss som har barn har opplevd å miste, men det er heldigvis ikke så vanlig å oppleve det flere ganger. Med andre ord så går det helst bra!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Lykke til! Jeg var også kjemperedd og hadde til og med en del blødninger i begynnelsen av svangerskapet.. Men nå er jeg 34 uker på vei og alt er bra med lille babyen min Så ikke bekymre deg for mye, de fleste bekymringer er heldigvis for gjeves! Anonymous poster hash: 8ab2e...abf
Solfaktor Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Masse lykke til! Skal du på ul i uke 7? Godt å vite det tidligst mulig dersom det skulle gå galt igjen! Men som oftest går det bra. Gratulerer!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Gratulerer!! Anonymous poster hash: 84800...844
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Tusen takk dere siden vi har bestemt oss for å vente med å si det en god stund, så måtte jeg bare dele det en plass,hehe Til deg over her: nei vet du, denne gangen så skal vi ikke ha tidlig ul slik som vi gjorde i uke 6 idligere i vinter. Vi har lyst å leve på denne lykkefølelsen enn så lenge og planen er å vente til uke 12,så sant jeg ikke har på følelsen av at noe er gale! Anonymous poster hash: bc33d...e7a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 GRATULERER!! Masse lykke til! Denne gangen går det nok bra! Jeg mistet i MA forste gang jeg var gravid. Tok det svært tungt...Et halvt år senere ble jeg gravid igjen og en nå verdens stolteste mamma til en nyyyyyydelig gutt på 7 år <3 <3 <3 Anonymous poster hash: ab280...d25
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #14 Skrevet 20. oktober 2014 GRATULERER!!Masse lykke til! Denne gangen går det nok bra! Jeg mistet i MA forste gang jeg var gravid. Tok det svært tungt...Et halvt år senere ble jeg gravid igjen og en nå verdens stolteste mamma til en nyyyyyydelig gutt på 7 år <3 <3 <3 Anonymous poster hash: ab280...d25 åh så herlig, slike historier trenger jeg virkelig å høre vi var heldige som ble gravid igjen etter 3-4 mnd etter aborten, så jeg er overlykkelig for at vi faktisk klarer å bli gravide sammen, det er overhodet ikke en selvfølge <3 Anonymous poster hash: bc33d...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå