Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Synes jeg selv. Vært på et asylmottak og levert vogn, nesten ny voksipose, vinterklær i str 0 -4 år, sko, støvler, inneklær , ullklær og masse leker for barn opp til ca 4-5 år. Ryddet kjeller i helgen og hadde lyst å gi bort dette til noen som trenger det. Anonymous poster hash: 1942c...73c
Spire nr3 i magen=) Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Tipp topp tommel opp! :-D syns det er så bra at folk fortsatt gir bort ting, syns det har blitt så vanlig å alltid ville ha penger for ting. Det føles jo så godt å gi;-) ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Flott gjort! Anonymous poster hash: 60814...868
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 bra og inspirerende start på uken! Anonymous poster hash: e4356...3ba
LivetErEnLek Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Så flink du er! Skal til å begynne på et lignende prosjekt her, men har ikke orket enda. Dette blei et sårt tiltrengt spark bak for meg. Takk :-)
Stripete genser Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg gjorde det samme i sommer. Vinterdresser, vintersko/støvler, regntøy og leker mm. Ga til krisesenteret og et mødrehjem.
Monica Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Så bra. Forrige uke gikk jeg gjennom skap og boder her, fylte opp hele 8 søppelsekker med klær, veldig mye uteklær. Alt dette ble sendt til Syria.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Så godt det er flere som tenker sånn jeg ryddet bort to store esker med fine leker og ga til krisesenteret her vi bor! Klær gir jeg alltid til fretex! Toppel opp til deg HI Ha en fin dag Anonymous poster hash: 626ef...407
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504 Tragiske lille menneske. Du har åpenbart aldri satt dine ben på et asylmottak, eller vet noe om menneskene som kommer dit. En skam at mødre som har sett barnets far bli drept og fødte på flukt skal grabbe til seg en brukt vinterdress! Anonymous poster hash: 60814...868
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #13 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504 Tragiske lille menneske. Du har åpenbart aldri satt dine ben på et asylmottak, eller vet noe om menneskene som kommer dit. En skam at mødre som har sett barnets far bli drept og fødte på flukt skal grabbe til seg en brukt vinterdress! Anonymous poster hash: 60814...868 Hehe. Jo faktisk jeg har jobbet på et asylmottak og jeg har vært nærmeste nabo til et asylmottak. Så jeg vet veldig godt hva de får av hjelp. Jeg mener at man heller burde hjelpe fattige nordmenn som ikke får halvparten av det flyktninger får her i landet! Er nok heller du som er et tragisk lite menneske som ikke vet så veldig mye om dette. Anonymous poster hash: ed939...504
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #14 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504 Tragiske lille menneske. Du har åpenbart aldri satt dine ben på et asylmottak, eller vet noe om menneskene som kommer dit. En skam at mødre som har sett barnets far bli drept og fødte på flukt skal grabbe til seg en brukt vinterdress! Anonymous poster hash: 60814...868 Hehe. Jo faktisk jeg har jobbet på et asylmottak og jeg har vært nærmeste nabo til et asylmottak. Så jeg vet veldig godt hva de får av hjelp. Jeg mener at man heller burde hjelpe fattige nordmenn som ikke får halvparten av det flyktninger får her i landet! Er nok heller du som er et tragisk lite menneske som ikke vet så veldig mye om dette. Anonymous poster hash: ed939...504
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #15 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504 Tragiske lille menneske. Du har åpenbart aldri satt dine ben på et asylmottak, eller vet noe om menneskene som kommer dit. En skam at mødre som har sett barnets far bli drept og fødte på flukt skal grabbe til seg en brukt vinterdress! Anonymous poster hash: 60814...868 Hehe. Jo faktisk jeg har jobbet på et asylmottak og jeg har vært nærmeste nabo til et asylmottak. Så jeg vet veldig godt hva de får av hjelp. Jeg mener at man heller burde hjelpe fattige nordmenn som ikke får halvparten av det flyktninger får her i landet! Er nok heller du som er et tragisk lite menneske som ikke vet så veldig mye om dette. Anonymous poster hash: ed939...504
Mandala Skrevet 20. oktober 2014 #16 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Skjedde noe rart her, men så bra at du sluttet i den jobben Anonym. Endret 20. oktober 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #17 Skrevet 20. oktober 2014 Synes jeg selv. Vært på et asylmottak og levert vogn, nesten ny voksipose, vinterklær i str 0 -4 år, sko, støvler, inneklær , ullklær og masse leker for barn opp til ca 4-5 år. Ryddet kjeller i helgen og hadde lyst å gi bort dette til noen som trenger det. Anonymous poster hash: 1942c...73c Så utrolig smart å gi til asylmottak Vi har masse liggende nesten ubrukt etter våre babyer og jeg ville gjerne gi det til noen som trengte det (særlig fordi jeg var student med dårlig råd selv da jeg fikk min første, og vet selv hvor utrolig godt det kommer med å få litt hjelp) Tror jaggu jeg må følge ditt eksempel Anonymous poster hash: 00dca...6ce
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #18 Skrevet 20. oktober 2014 Hm.... Hva med å heller gi det til nordmenn som er fattige og som sårt kunne trengt det? Trist at våre nye landsmenn som får støtte kasta etter seg, skal grabbe til seg dette også. Anonymous poster hash: ed939...504 Tragiske lille menneske. Du har åpenbart aldri satt dine ben på et asylmottak, eller vet noe om menneskene som kommer dit. En skam at mødre som har sett barnets far bli drept og fødte på flukt skal grabbe til seg en brukt vinterdress! Anonymous poster hash: 60814...868 Hehe. Jo faktisk jeg har jobbet på et asylmottak og jeg har vært nærmeste nabo til et asylmottak. Så jeg vet veldig godt hva de får av hjelp. Jeg mener at man heller burde hjelpe fattige nordmenn som ikke får halvparten av det flyktninger får her i landet! Er nok heller du som er et tragisk lite menneske som ikke vet så veldig mye om dette. Anonymous poster hash: ed939...504 Det spiller da ingen rolle om det er nordmenn eller ikke som får hjelp. Et menneske er et menneske, og jeg tenker ikke at en nordmann er noe mer "en av mine egne" enn en fra Somalia. Det er på tide å tenke nytt. Vi er alle fra samme verden. Anonymous poster hash: 00dca...6ce
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #19 Skrevet 20. oktober 2014 Veldig fin ting å gjøre det. Med tanke på barna selvfølgelig foreldrene er nok utaknemlige for at det ikke er nytt da. mvh somalier Anonymous poster hash: 6621c...45e
Monica Skrevet 20. oktober 2014 #20 Skrevet 20. oktober 2014 Det viktigste er at et menneske, som trenger det, får det. Spiller da ingen rolle om det kommer fra Norge, eller et annet land. Jeg ga 2 poser med babyklær til en ung enslig mor med dårlig råd. Klærne var så og si ikke brukt. Og fine klær, men det var ikke bra nok for henne, så hun kastet det. Derfor gir jeg heller til Syria, eller andre aksjoner hvor de sender det til land og mennesker i krise, som faktisk blir veldig takknemlige for det de får.
Mandala Skrevet 20. oktober 2014 #22 Skrevet 20. oktober 2014 Nå inspirerte du forresten meg Jeg har en hel del leker, brettspill og klær som jeg tenkte selge. Jeg får maks noen usle hundrelapper for det antakelig. Hvertfall er det min erfaring fra å ha prøvd å selge brukt tidligere. Ofte ender jeg opp med å gi det til en bruktbutikk, men asylmottak var jo veldig lurt. Finnes det andre forslag, andre steder jeg kan vurdere i tilfelle asylmottaket ikke trenger?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #23 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har mye barneklær jeg skulle gitt bort, men vil ikke gi til fretex, da de sikkert kaster de. Noen er jo blitt vasket flere ganger og er litt falmete i fargene. Jeg skulle gjerne brukt de igjen på en baby, men vi får tydeligvis ingen flere, så da hadde det vært kos å gitt de bort til folk som ville ha brukt de. Vi lever i et forferdelig bruk og kast samfunn.. Anonymous poster hash: 9e544...3f3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #24 Skrevet 20. oktober 2014 Glemte å si at det var en kjempegod gjerning hi Anonymous poster hash: 9e544...3f3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #25 Skrevet 20. oktober 2014 God gjerning :-) Min sønn og meg måtte bo på krisesenter for mange år siden. Vi hadde det vi gikk med. Sønnen min hadde ikke rene klær på seg å trengte et skift, men det hadde de ikke. Vi gikk opp på loftet å leitet i gamle slitte klær for å prøve å finne noe. Kjenner jeg blir veldig glad når jeg hører at folk nevner nettopp krisesenteret. De trenger virkelig alt de kan få. Anonymous poster hash: 8e4f5...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå