Summa Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Gutten min på 5 år har klart å få de ytterste øyevippene over øyet bøyd sånn at de har festet seg under nedre våtkanten og henger fast innpå øyet. Dette har skjedd en gang før. Da oppdaget jeg det fordi han hadde fått infeksjon på øyet av det, så da fikset legen det. Denne gangen hadde det vært kjekt å få de ut selv. Noen som har opplevd det samme og har noen tips? Har prøvd å dra i huden over og under øyet i håp om at de skal sprette ut, men det funker ikke. Ungene er ikke fryktelig villig til å sitte i ro så jeg får pillet han på øyet heller... Noen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg har fått det løs en gang. Da satt han på fanget til en som holdt fast, mens jeg dro i øyelokkene for å løsne det. Husker ikke helt hva jeg gjorde til slutt, men tror jeg prøvde å dra i begge øyelokk og hjalp til med en Q-tips. Anonymous poster hash: 60fe2...e1a
klg,2 boys now:) Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Bruk en mascara børste og børst vippene utifra øyet
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 sønnen min har fått det to ganger, han begynner med engang å gni seg i øyet, så jeg tar det ut med engang. Drar litt i øyelokket og dytter øyenvippen på en måte. Anonymous poster hash: 3e7af...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå