Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #1 Skrevet 20. oktober 2014 Er på overtid, og ingen verdens ting har skjedd.. Nå hadde jeg plutselig lyserosa utflod(?), og det murrer ganske bra, dom når man har kraftige menssmerter.. Tror dere det betyr at noe skjer i dag muligens? Anonymous poster hash: cc639...da2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #2 Skrevet 20. oktober 2014 Ja! 😀 Lykke til 😊 11 mnd siden jeg fødte, syns det var en fantastisk opplevelse ❤️ Anonymous poster hash: a9359...392
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #3 Skrevet 20. oktober 2014 Redd jeg overanalyserte, er lei av å vente:p Satser på at det er et tegn, kjennes nå ut som smertene kommer i bølger også, om enn ikke så kraftige enda.. Menssmerter fra helvete, regner med rier skal gjøre mer vondt enn dette? Anonymous poster hash: cc639...da2
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Lykke til. Jeg hadde ubehagelige rier i mange timer før de ble vonde. Anonymous poster hash: 409dc...a38
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Høres absolutt ut som du er i gang! Slik har det startet for meg alle fire gangene. Lykke til! Anonymous poster hash: d712e...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Redd jeg overanalyserte, er lei av å vente:p Satser på at det er et tegn, kjennes nå ut som smertene kommer i bølger også, om enn ikke så kraftige enda.. Menssmerter fra helvete, regner med rier skal gjøre mer vondt enn dette? Anonymous poster hash: cc639...da2 Det er ofte sånn det begynner 😉 Jeg hadde "behagelige" rier gaaaanske lenge før det tok av. 24 timer fra det begynte til han var ute. Var "bare" skikkelig vondt de siste timene. Er det din første? 😊 Anonymous poster hash: a9359...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå