Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Noen tips til hvordan få tilbake nattesøvnen min? Noe jeg bør spise, eller noe jeg bør holde meg unna? Slutte og spise etter fem??? Ååå anyone??? Blir tussete👹👹😏 Anonymous poster hash: 13d67...e6e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Ikke spise rett før leggetid! Melk, gaviscone fra apoteket Anonymous poster hash: 2ff3d...b7c
Gjest vannballong Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Flytende galieve.. lykke til.. bare 8 uker igjen. It will drive you craaazy
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Ikke spis sterk mat! Og kjøp inn Lovehearts, det var redningen for meg Anonymous poster hash: 3972b...c5b
håperpåvinterbarn Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Gaviscon (mulig feil stavemåte) tyggetabletter. Tre stykk rett før du legger deg. Har det selv, er i uke 34. Og lovehearts da .
LivetErEnLek Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Hvis du har melkeskummer, så bruk den for det den er verdt! Kjøp laktosefri melk (den blirc det myyye mer skum av). Hvis du ikke liker varm melk, så kan du ha i litt sjokoladesaus, men helst uten. Melkeskumet legger seg som et lokk i spiserøret og var det eneste som fungerte fot meg. Måtte dessuten ligge unna kaffe, feit mat,sterk mat, sukker og ikke spise etter seks på ettermiddagen. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Gaviscon! Har slitt utrolig med det selv,og det var eneste som funka. Anonymous poster hash: f1ece...afd
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. oktober 2014 #8 Skrevet 20. oktober 2014 Gaviscon! Smaker plaster, men hjelper som bare det!
Mamma_til_2 Skrevet 20. oktober 2014 #9 Skrevet 20. oktober 2014 Gaviskone fra apoteket den flytende den smaker herk men den er gull!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #10 Skrevet 20. oktober 2014 Tusen takk for gode tips 😊 sendt jenten min i Bhg så nå er det snork😴😴 ender jo opp med å sove hele dagen pga dårlig nattesøvn 😴😔 Skal bli godt og få ut lille prinsen💕 gje meg styrke i 8uker til folkens. Har faktisk hatt halsbrann HELE svangerskapet. Mye verre enn med første. Hi Anonymous poster hash: 13d67...e6e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #11 Skrevet 20. oktober 2014 Hvorfor svarer folk som ikke har peiling! Melk skal du holde deg langt unna! Det lindrer umiddelbart, men fører til økt syreproduksjon og forverrer problemet. Er som å tisse i buksa. Sterk mat, kullsyre skal du også holde deg unna. Sitron er, utrolig nok, noe av det bedre du kan spise. Grønnsaker og annen nøytral mat. Mener også å huske at avokado er bra, på tross av fettet. Mindre svin/okse, meg fisk og fugl. Les om syreproduksjon på nett. Ikke les om halsbrann, da får du håpløse råd om halsbrann og melk, fordi det funket for dem HELE svangerskapet. Som om ikke det faktum at de hadde behovet hele svangerskapet i seg selv viser at det er et dårlig råd. Lykke til og god bedring! Anonymous poster hash: bd66c...0e3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #12 Skrevet 20. oktober 2014 Hvorfor svarer folk som ikke har peiling! Melk skal du holde deg langt unna! Det lindrer umiddelbart, men fører til økt syreproduksjon og forverrer problemet. Er som å tisse i buksa. Sterk mat, kullsyre skal du også holde deg unna. Sitron er, utrolig nok, noe av det bedre du kan spise. Grønnsaker og annen nøytral mat. Mener også å huske at avokado er bra, på tross av fettet. Mindre svin/okse, meg fisk og fugl. Les om syreproduksjon på nett. Ikke les om halsbrann, da får du håpløse råd om halsbrann og melk, fordi det funket for dem HELE svangerskapet. Som om ikke det faktum at de hadde behovet hele svangerskapet i seg selv viser at det er et dårlig råd. Lykke til og god bedring!Anonymous poster hash: bd66c...0e3 Tja, sitron, og noe som helst annet av sitrus, var drepen for meg. Ble umiddelbart forvandlet til en ildsprutende drage. Det eneste jeg kunne drikke, var vann og melk, og det eneste jeg kunne ha på brødskiva var gulost. Det som fungerer aller best, er å holde seg unna det som utløser halsbrann. For meg var det kaffe, te, saft, brus, juice, tomat og alt tomatbasert, sterk mat, krydder, banan, appelsin og sitrusfrukter, sure epler, og en del mer som jeg har glemt. Gaviscon lindret akkurat nok til at jeg klarte å sovne om kvelden, men måtte fylle på i løpet av natta. Jeg satt og sov fra ca uke 24 i begge svangerskapene. Ei dyne og 3 puter under hodet- da var det mulig å sovne uten å brenne opp. Anonymous poster hash: d039b...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå