Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Noen som kan anbefale gode og varme votter/hansker? Gjerne både regnvotter og votter til kalde dager. Anonymous poster hash: a8081...30d
mamma_til_verdens_beste Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 De vottene til nøstebarn er jeg utrolig fornøyd med til guttungen. De har ull i seg, og han er en sånn som vanligvis blir fort kald. http://nostebarn.no/barn/barnehagevotter-nylon-ullfrotte.html
januarsurprise Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Hestra goretex - ingen over, ingen ved siden :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #4 Skrevet 20. oktober 2014 Helt enig januarsuprise! Hestra votter med ull inni! Har man da i tillegg et par ullvanter til ekstra kalde dager, er man sikret! (bruker forøvrig samme løsning selv når det er veldig kaldt og jeg skal være ute). Anonymous poster hash: 22b7a...f88
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #5 Skrevet 20. oktober 2014 Hestra goretex - ingen over, ingen ved siden :-) Signerer denne! De koster litt, men heller ett par av disse enn 5 andre par. Holder vann, sørpe ute og er god og varm. Er ikke enig i den med ull inni. De vi har hatt med ull inni har ikke vært goretex så de egner seg kun til ekstremt kalde og TØRRE vinterdager. Anonymous poster hash: 8124c...1a4
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #6 Skrevet 20. oktober 2014 Hvordan er størrelsene i disse vottene? Så noen votter på en sportsbutikk (ikke hestra, de hadde ikke disse), og da sa de at størrelse 8 tilsvarer 8 år. Men de var jo kjempestore, nesten store nok til meg. Er det ikke andre størrelser på votter? HI Anonymous poster hash: a8081...30d
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2014 #7 Skrevet 20. oktober 2014 Hestra er gull! Ellers handler det om å ha mange nok, og skifte ofte nok. Før man blir kald. Anonymous poster hash: be193...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå