Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Har 15 kg jeg må ned, men klarer ikke!! Sprekker hver forbanna kveld! Anonymous poster hash: d3c70...0f1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Slutt å sprekk hver kveld Anonymous poster hash: ffb21...686
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 da er du ikke standhaftig nok, det betyr ikke nok for deg, rett og slett. Er dette å gå ned 15 kg noe du virkelig virkelig vil,så vil du gjøre alt for å nå dette målet, og ikke bare synes synd på deg selv for at du sprekker hver kveld.Husk at det er DU som bestemmer over hva DU skal gjøre, det er ingen som styrer deg... Anonymous poster hash: 1c5f7...9ca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg er i samme båt som deg HI. Men jeg vet at jeg trøste- og kjedespiser. Er ensom etter et opprivende brudd og er 100% alene med barna så det er jo ikke lett med alenetid eller tid til å trene. overskudd til og lage sunn mat hver dag. Blir gal av meg selv. Er såååå sukkeravhengig. Må rett og slett avsukre meg. Men ikke så lett. Anonymous poster hash: d4468...a60
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Da må du nesten komme med litt mer info - det er umulig å vite hvorfor du sprekker nå vi ikke vet noe mer -spiser dybder lite Ila dagen så du er utsultet når kvelden kommer? - er du sukkeravhengig så du ryker på en sukkersmell hver kveld? - er fuvsprekjer vant til å spise foran tv'en så du automatisk henter noe når du ser tv? - fører du oversikt over hva du spiser? Anonymous poster hash: 0344c...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå