Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Dere får meg til å føle meg som verdens beste menneske! Tenk å ha et så problemfritt liv at man feks prioriterer å sutre over at man ikke får gaver til samme verdi som den man gav selv. Å klage fordi familien ønsker å feite julen sammen med deg og klage på at det er slitsom og dyrt istedenfor å glede seg over å samle familien i julen? Hva skjedde med medmenneskelighet å det å unne noen andre noe? Lykke måles ikke i penger! Anonymous poster hash: db029...857
LittLykkelig Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke Slike folk? Familie og venner som ikke tenker akkurat som deg? Du er klar over at det er fullt mulig å ha gode intensjoner for så å bli tolket av deg basert på ditt verdensbilde? Det er helt vanlig å misforstå og bli misforstått. Tror du svigerfamilien til damen som ikke ville lage julemiddag til dem sitter hjemme å gnir seg i hendene å tenker: "YES, nå klarte vi å lure til oss ennå en gratis julemiddag! 4000 kr spart!" Jan det være mulig at de gleder seg til å feire jul med familien og ikke ønsket å fornærme vertinnen ved å ta med egen mat uten å tenke på penger? Anonymous poster hash: db029...857
LittLykkelig Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke Slike folk? Familie og venner som ikke tenker akkurat som deg? Du er klar over at det er fullt mulig å ha gode intensjoner for så å bli tolket av deg basert på ditt verdensbilde? Det er helt vanlig å misforstå og bli misforstått. Tror du svigerfamilien til damen som ikke ville lage julemiddag til dem sitter hjemme å gnir seg i hendene å tenker: "YES, nå klarte vi å lure til oss ennå en gratis julemiddag! 4000 kr spart!" Jan det være mulig at de gleder seg til å feire jul med familien og ikke ønsket å fornærme vertinnen ved å ta med egen mat uten å tenke på penger? Anonymous poster hash: db029...857 Hæ? Aner ikke hva du snakker om. Har tydeligvis gått glipp av en annen tråd her. Jeg mener at jeg ikke orker å tilbringe jula eller få gaver av folk som kun tenker på gaver som utgift og gevinst og folk som bare synes jula er tjas og mas fremfor å se julens sanne budskap?
Novemberdama Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Trenger man en liten boost og har behov for å føle seg både smart og grei er det bare å lese litt her.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke Slike folk? Familie og venner som ikke tenker akkurat som deg? Du er klar over at det er fullt mulig å ha gode intensjoner for så å bli tolket av deg basert på ditt verdensbilde? Det er helt vanlig å misforstå og bli misforstått. Tror du svigerfamilien til damen som ikke ville lage julemiddag til dem sitter hjemme å gnir seg i hendene å tenker: "YES, nå klarte vi å lure til oss ennå en gratis julemiddag! 4000 kr spart!" Jan det være mulig at de gleder seg til å feire jul med familien og ikke ønsket å fornærme vertinnen ved å ta med egen mat uten å tenke på penger? Anonymous poster hash: db029...857 Hæ? Aner ikke hva du snakker om. Har tydeligvis gått glipp av en annen tråd her. Jeg mener at jeg ikke orker å tilbringe jula eller få gaver av folk som kun tenker på gaver som utgift og gevinst og folk som bare synes jula er tjas og mas fremfor å se julens sanne budskap? Aha! Beklager, jeg misforstod deg! 😕 Anonymous poster hash: db029...857
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Enig med deg. Også er jeg takknemlig for at jeg har så flotte folk i familien min at det er enkelt å unne dem det eventuelle overskuddet de måtte sitte igjen med etter gaveåpningen. Anonymous poster hash: 2d527...19a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Hehe, enig. Jeg føler meg så smart, flink, snill og lykkelig av å lese her inne! Anonymous poster hash: 4a1d4...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå