Gå til innhold

Tusen takk til alle gjerrige, smålige damer her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere får meg til å føle meg som verdens beste menneske! Tenk å ha et så problemfritt liv at man feks prioriterer å sutre over at man ikke får gaver til samme verdi som den man gav selv. Å klage fordi familien ønsker å feite julen sammen med deg og klage på at det er slitsom og dyrt istedenfor å glede seg over å samle familien i julen?

Hva skjedde med medmenneskelighet å det å unne noen andre noe? Lykke måles ikke i penger!

Anonymous poster hash: db029...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke ;)

Skrevet

Bare hyggelig!!

Neida :D Enig med deg :)

Skrevet

Ønsker hverken å få gave eller feire jul med slike folk jeg. Det skal være en glede å gi og en høytid å feire jul. Ellers gidder jeg ikke ;)

Slike folk? Familie og venner som ikke tenker akkurat som deg? Du er klar over at det er fullt mulig å ha gode intensjoner for så å bli tolket av deg basert på ditt verdensbilde? Det er helt vanlig å misforstå og bli misforstått. Tror du svigerfamilien til damen som ikke ville lage julemiddag til dem sitter hjemme å gnir seg i hendene å tenker: "YES, nå klarte vi å lure til oss ennå en gratis julemiddag! 4000 kr spart!" Jan det være mulig at de gleder seg til å feire jul med familien og ikke ønsket å fornærme vertinnen ved å ta med egen mat uten å tenke på penger?

Skrevet

Slike folk? Familie og venner som ikke tenker akkurat som deg? Du er klar over at det er fullt mulig å ha gode intensjoner for så å bli tolket av deg basert på ditt verdensbilde? Det er helt vanlig å misforstå og bli misforstått. Tror du svigerfamilien til damen som ikke ville lage julemiddag til dem sitter hjemme å gnir seg i hendene å tenker: "YES, nå klarte vi å lure til oss ennå en gratis julemiddag! 4000 kr spart!" Jan det være mulig at de gleder seg til å feire jul med familien og ikke ønsket å fornærme vertinnen ved å ta med egen mat uten å tenke på penger?

Hæ? Aner ikke hva du snakker om. Har tydeligvis gått glipp av en annen tråd her. Jeg mener at jeg ikke orker å tilbringe jula eller få gaver av folk som kun tenker på gaver som utgift og gevinst og folk som bare synes jula er tjas og mas fremfor å se julens sanne budskap?
Skrevet

Trenger man en liten boost og har behov for å føle seg både smart og grei er det bare å lese litt her.  :wink:

Skrevet

Hæ? Aner ikke hva du snakker om. Har tydeligvis gått glipp av en annen tråd her. Jeg mener at jeg ikke orker å tilbringe jula eller få gaver av folk som kun tenker på gaver som utgift og gevinst og folk som bare synes jula er tjas og mas fremfor å se julens sanne budskap?

Aha! Beklager, jeg misforstod deg! 😕

Skrevet

Enig med deg. :) Også er jeg takknemlig for at jeg har så flotte folk i familien min at det er enkelt å unne dem det eventuelle overskuddet de måtte sitte igjen med etter gaveåpningen. ;)

Anonymous poster hash: 2d527...19a
Skrevet

Hehe, enig. Jeg føler meg så smart, flink, snill og lykkelig av å lese her inne! :)

Anonymous poster hash: 4a1d4...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...