Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Hvorfor, og hva skjedde etterpå? Anonymous poster hash: c5e4a...f1b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Ja. Skolen sendte en bekymringsmelding til bv fordi sønnen min ikke klarer å fungere på skolen. Det stod kun positivt om deres tanker om min omsorgsevne, så hva i all verden de meldte meg til bv for det vites ikke, han burde jo blitt henvist til ppt. Det har egentlig ikke skjedd stort, ett par møter og tilbud om kurs, foreldreveiledningskurs til foreldre som har barn med adferdsvansker. Selv har jeg kontaktet både lege og ppt å fått satt igang det hjulet som skolen burde hjulpet til å sette i gang. Anonymous poster hash: b91ab...e90
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Ble meldt av et foreldrepar. Årsaken til meldingen var at jeg var gær`n, psykopat, at jeg aldri burde hatt barn og at jeg var en psykotisk maktsjuk jævel. Grunnen til det er at jeg jobber i barnevernet. Alle ved kontoret som har barn ble meldt inn Anonymous poster hash: 1473f...204
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Ble meldt av et foreldrepar. Årsaken til meldingen var at jeg var gær`n, psykopat, at jeg aldri burde hatt barn og at jeg var en psykotisk maktsjuk jævel. Grunnen til det er at jeg jobber i barnevernet. Alle ved kontoret som har barn ble meldt inn Anonymous poster hash: 1473f...204 Så du mener bv ansatte er bedre foreldre siden dere jobber for Bv? Anonymous poster hash: 28b59...4bf
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Ja! Jeg skiftet barnehage uten at barnefaren var enig å da så han rødt! Da ringte han visst til barnevernet men han ble avvist å fikk beskjed om at dette var en sak for familievernskontoret. Ellers har både barselavdeling og barneklinikken sendt beskymringsmelding på meg når sønnen min var ca 1 uke gammel,men heldigvis var det kun helsesøsteren som fikk disse. Anonymous poster hash: 4d4e3...e5b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Ja. Av han som bodde over oss. Måtte inn på møte først.så ville de hjem til oss, og så var det et nytt møte der de henla saken!! Anonymous poster hash: 876c5...5c2
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Ble meldt av et foreldrepar. Årsaken til meldingen var at jeg var gær`n, psykopat, at jeg aldri burde hatt barn og at jeg var en psykotisk maktsjuk jævel. Grunnen til det er at jeg jobber i barnevernet. Alle ved kontoret som har barn ble meldt inn Anonymous poster hash: 1473f...204 Så du mener bv ansatte er bedre foreldre siden dere jobber for Bv? Anonymous poster hash: 28b59...4bf Nei. Hvor leser du det? Anonymous poster hash: 1473f...204
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Foreldre blir ikke meldt til barnevernet, det blir meldt bekymring for barnet/barna. Jeg har opplevd at det ble meldt bekymring for mitt barn, pga forhold hos pappaen. Litt vanskelig egentlig, da de ikke blander seg inn i samværssaker. De ble derfor opp til meg hva jeg ville gjøre i forhold til samvær. Saken ble henlagt med en gang, jeg fikk vel ansvaret for å følge med. Anonymous poster hash: 3eaba...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå