Gå til innhold

psykisk hjelp til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Jeg og barne har levd et vanskelig liv. Vi er redde, nervøse for det ukjente og det vi ike vet. Han tar av meg dette her. låser dører, sjekker vinduer, sørger for at ingen kan komme inn uønsket av meg/oss. I dag hørte vi banking på vinduet, jeg spratt opp av sofan. Låste alle dørene og sjekket alle vinduer etter hvem, hva eller hvor som banket. :/ jeg klarer ikke unngå dette alltid. Det er en reaksjon. Hverdagens frykt. :(

Anonymous poster hash: 702cd...c6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret, PPT eller BUP. Jeg ville valgt BUP til barnet. Ta kontakt med helsesøster eller fastlege for henvisning.

Anonymous poster hash: 26548...cc4
Skrevet

Bup

Anonymous poster hash: 7da26...e7c

Skrevet

er jo ikke barnet som trenger psykiatrisk hjelp, deter eventufllt deg!

barnet tar etter deg. om du endrer deg, vil barnet følge etter.

Anonymous poster hash: 6e0b3...f18

Skrevet

Ingen kan hjelpe meg.

Skrevet

Ingen kan hjelpe meg.

Du skader ditt eget barn pga din psyke.

Du burde få hjelp!

Anonymous poster hash: ad8cf...529

Skrevet

Ingen kan hjelpe meg.

Du MÅ også få hjelp. Barnet kan ikke endre seg alene og det å hjelpe barnet vil være fånyttes dersom du ikke er med.

Anonymous poster hash: 26548...cc4

Skrevet

Jeg har prøvd å gå te psykolog. Men han sier bare. Ikke tenk på det. det er fortid det nå. Så får aldri snakka om det.. hva er vitsen?

Skrevet

Det er første og forhåpentligvis siste gang i mitt liv at jeg kommer med dette rådet, men du burde ringe barnevernet. Få et avlastningshjem, og kom deg tilbake i terapi. Dette er så absolutt ikke bra for barnet ditt. Du sier at det ikke hjelper for deg å gå i terapi, hva med barnet? Tror du et barn som har fått denne adferden "inn med morsmelka" klarer å endre det lett? Nei, han vet jo ikke om annet. I mitt hodet virker det viktig at han får være litt hos noen andre som ikke sliter psykisk og er redde. Han må få se å lære hvordan å reagere på ting, mens du også lærer det samme ved å jobbe intensivt med deg selv. Fortsetter du sånn ødelegger du ungen din, og det hjelper ikke å bare sende han i terapi, han kan lære noe der, men så lenge du fortsetter med din adferd, vil han alltid følge deg. Ta ansvar!

Anonymous poster hash: e8f46...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...