Gå til innhold

Babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å arrangere det selv, eller er det eventuelt andre som tar seg av det?

Anonymous poster hash: 7b011...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel meningen det skal være en overraskelse, så ville vært litt dumt å arrangere det selv.

Anonymous poster hash: e5808...299
Skrevet

Da blir det ingen babyshower på meg, ingen som ville kommet på å arrangere det :)

Er i uke 34 nå, og det er helt greit uten altså, men hadde jo vært veldig koselig om noen hadde arrangert det :P

Anonymous poster hash: 89b6f...60a

Skrevet

Det skal være en overraskelse i Norge, men vet at mange i USA vet om hva som skal skje og hjelper til med å arrangere.

Det er litt forskjellig hvordan folk gjør det.

Anonymous poster hash: 35d41...a9c

Skrevet

Det var det jeg lurte på, bare litt dårlig formulert, om babyshower i utgangspunktet kun eksisterer som overraskelse, eller om det er vanlig å ta initiativ til det selv :)

Skrevet

Du kan bare arrangere selv hvis du ønsker. Er ikke noe problem det.

Anonymous poster hash: 35d41...a9c

Skrevet

Anonym 17.21:

Det blir det ikke på meg heller.

Ikke at det hadde blitt noe om det var "lov" å arrangere det selv heller, for jeg hadde ikke hatt noen å be.

Men vi kan drømme om det :)

Gjest StineTh
Skrevet

Jeg synes det må være greit å arrangere selv hvis man ikke har noen som gjør det for en. Mange har jo noen venninner her og der som kanskje ikke kjenner hverandre godt nok til å gå sammen om å arrangere.

Jeg hadde gjerne kommet hvis en gravid venninne inviterte til det! Hvis man føler litt på det trenger man jo ikke å kalle det babyshower, mem invitere til en koselig lunch med baby tema 😉😉

Skrevet

Jeg har ikke nok venninner til at det er noe poeng, hadde blitt stusselige greier.. 

Anonymous poster hash: c482a...ab6
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å gi - og få gaven når babyen er født.

Anonymous poster hash: f69e7...84a

Skrevet

Her er det moren min som har "arrangert" babyshoweren som jeg skal være med og hjelpe til. Tviler på at noen av vennindene mine hadde komt på dette selv så derfår tenkte jeg å gjøre det sånt. Vil man arrangere det selv så synses jeg man bare skal gå får det  :)

Anonymous poster hash: 7d70e...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...