Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har noe gull ( ring, årmbånd,smykke) som jeg har arvet etter min mormor, farmor og som jeg har fått til konfirmasjonen. Dette gull jeg sldri bruker, så jeg lurer på om jeg skal smelte det om til f.eks et gullhjerte som jeg kan bruke, eller er det å "ødelegge arven" ? Jeg tenker at det er synd det bare ligger og støver ned i en skuff, og mener det er bedre å smelte det om.....hva syntes dere? ( jeg har heller ingen datter som kan overta) Anonymous poster hash: cbcf6...579
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Har det ingen affeksjonsverdi for deg? I så fall vil du nok angre. Hvis ikke, kjør på. Anonymous poster hash: 98656...d0a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Nei, du bruker jo gullet? Bedre at det blir smeltet til noe du kan gå med. Ville ikke anbefalt å solgt gullet da. Anonymous poster hash: 3989f...960
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Nei, absolutt ingen planer i det hele tatt å selge det nettopp pga affeksjonsverdien for meg.men, tenke et hjerte til minne om mine kjære bestemødre. Anonymous poster hash: cbcf6...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå