Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Har mange folikler, så legene vil egentlig ikke inseminere. Men etter mye om og men, så får jeg likevel lov. Etterpå viser det seg at jeg ikke har hatt eggløsning... Hva gjør man da? Anonymous poster hash: 7a68e...71d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Pergotime, evt. kan det hende dobbel dose må til. Jeg måtte ha dobbel dose pergotime for å få eggløsning, og da ble jeg gravid med en gang. Men mannen min har veldig god sædkvalitet, så trengte ikke inseminering. Anonymous poster hash: 98f64...e85
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Pergotime, evt. kan det hende dobbel dose må til. Jeg måtte ha dobbel dose pergotime for å få eggløsning, og da ble jeg gravid med en gang. Men mannen min har veldig god sædkvalitet, så trengte ikke inseminering.Anonymous poster hash: 98f64...e85 Når man nesten ikke får lov å inseminere i naturlig syklus? Er lite lysten på ivf (føler at man "bruker opp" sjansene ved å ikke prøve aid lengst mulig) måtte avbryte en gang på pergo også Hi Anonymous poster hash: 06f6e...ef4
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Tar du EL-sprøyte da? Ja.. Hi Anonymous poster hash: 06f6e...ef4
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Tar du EL-sprøyte da? Ja.. Hi Anonymous poster hash: 06f6e...ef4 Da vet jeg sannelig ikke. Du må nesten ta det opp med klinikken og legge en slagplan med dem, vil tro de har erfaring med også manglende EL, som så mye annet. Har bla lest om de som tar dobbel dose ovitrelle, andre igjen får menopur (mener jeg hadde det en gang) i stedet for pergo. Uansett må du ha lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå