Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Trenger inspirasjon til helge-aktiviteter med barn. Anonymous poster hash: 2d120...a49
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 2d120...a49
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Gått på ski og akt i bakkene. Vært masse ute Anonymous poster hash: d9729...9c7
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Ishockey og skogstur med femåringen.. Ta med god mat og lag bål i skogen😊kjempekoselig Anonymous poster hash: 328a2...9a2
Guttaboys Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Vært på sabeltann-filmen med eldstemann på 5 år.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 5 ishockey-treninger Shopping Vært på besøk Hadd besøk Gått tur i skogen og spist kveldsmat Anonymous poster hash: a02a9...77b
MammantilNurket Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: Rolig hjemmekveld med pizza (take-away) Lørdag: Skrevet oppgave. Besøk av mine foreldre, reker og hvitvin. Søndag: Skrevet ferdig og levert oppgave. Gjort ferdig en PowerPoint til undervisning neste uke. Nå: "New Girl" på Netflix og popcorn
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Jobbhelg med langvakter! Anonymous poster hash: 24d85...211
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 Plukket epler Kokt eplemos Lagd eplekake (ungene fikk skjære og legge på bitene) Gått tur og plaska i oversvømmelsene Sett film Hatt karaoke i stua Anonymous poster hash: e1602...a2d
Mumua Skrevet 19. oktober 2014 #11 Skrevet 19. oktober 2014 Tørket oppkast på alle bauer og kanter. Frøkna kom hjem fra barnehagen på torsdag og prosjektilspydde i 3 forskjellige rom (pappan tenkte irrasjonelt nok at det var lurt å løfte henne opp mens hun spydde og begynte å gå rundt ) Så her har det vært mye vasking. Så kjøpte jeg den nyeste filmen til Karsten og Petra samt Emil i Lønneberget og Madikken i junibakken så vi har kost oss inne mens frøkna ble frisk. Lagd mye god mat og planlagt bursdagsfeiring for mini om 2 uker. Vært ute på noen korte gåturer så mini skulle få litt frisk luft og lekt masse inne. Vi bruker gå ut å samle høstblader med fine farger og lime på gamle syltetøyglass o.l så det blir fine høstlykter og andre småprosjekter nå på denne tiden av året. Det har bøttet ned med regn her de siste dagene så har blitt mye innesitting dessverre.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 19. oktober 2014 #12 Skrevet 19. oktober 2014 Lørdag var innedag, mye regn og surt. Så vi var inne, spilte spill, så film, lekte og lagde muffins:) søndag var vi i Tøyenbadet og bada og hjem å koste oss med barnetv og tester av lørdagsgodis og muffins:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #13 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: Rolig hjemmekveld med pizza (take-away) Lørdag: Skrevet oppgave. Besøk av mine foreldre, reker og hvitvin. Søndag: Skrevet ferdig og levert oppgave. Gjort ferdig en PowerPoint til undervisning neste uke. Nå: "New Girl" på Netflix og popcorn Har du barn? Anonymous poster hash: 7e891...efd
Hønemor30 Skrevet 19. oktober 2014 #14 Skrevet 19. oktober 2014 Sykdom preger heimen og vi har holdt oss inne i regnet! Blitt mye sofa og tv gitt! Håper på bedre helg neste helg
MammantilNurket Skrevet 19. oktober 2014 #15 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Fredag: Rolig hjemmekveld med pizza (take-away) Lørdag: Skrevet oppgave. Besøk av mine foreldre, reker og hvitvin. Søndag: Skrevet ferdig og levert oppgave. Gjort ferdig en PowerPoint til undervisning neste uke. Nå: "New Girl" på Netflix og popcorn Har du barn? Anonymous poster hash: 7e891...efd Ja, han er 15 mnd. gammel Hvordan det? Endret 19. oktober 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #16 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: Rolig hjemmekveld med pizza (take-away) Lørdag: Skrevet oppgave. Besøk av mine foreldre, reker og hvitvin. Søndag: Skrevet ferdig og levert oppgave. Gjort ferdig en PowerPoint til undervisning neste uke. Nå: "New Girl" på Netflix og popcorn Har du barn? Anonymous poster hash: 7e891...efd Ja, han er 15 mnd. gammel Hvordan det? Hva med å gjøre noe med barnet? Noe dom barnet synes er gøy? Anonymous poster hash: 3993b...1b9
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #17 Skrevet 19. oktober 2014 Ungen har vært hos besteforeldrene mens jeg har vært på kurs Anonymous poster hash: f56f9...d38
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #18 Skrevet 19. oktober 2014 Ingen barn hjemme denne helgen! På fredag var jeg i en bursdag og senere på natten traff jeg sengekompisen min, og vi var i sengen fra lørdag morgen til i ettermiddag, da kjørte han meg hjem Vi var kun oppe av sengen noen timer i går kveld, hentet kinamat og film, deilig! En perfekt helg og skulle hatt flere av dem Anonymous poster hash: 1d064...d9a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #19 Skrevet 19. oktober 2014 Ingen barn hjemme denne helgen! På fredag var jeg i en bursdag og senere på natten traff jeg sengekompisen min, og vi var i sengen fra lørdag morgen til i ettermiddag, da kjørte han meg hjem Vi var kun oppe av sengen noen timer i går kveld, hentet kinamat og film, deilig! En perfekt helg og skulle hatt flere av dem Anonymous poster hash: 1d064...d9a
MammantilNurket Skrevet 19. oktober 2014 #20 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: Rolig hjemmekveld med pizza (take-away) Lørdag: Skrevet oppgave. Besøk av mine foreldre, reker og hvitvin. Søndag: Skrevet ferdig og levert oppgave. Gjort ferdig en PowerPoint til undervisning neste uke. Nå: "New Girl" på Netflix og popcorn Har du barn? Anonymous poster hash: 7e891...efd Ja, han er 15 mnd. gammel Hvordan det? Hva med å gjøre noe med barnet? Noe dom barnet synes er gøy? Anonymous poster hash: 3993b...1b9 Eh ... ja. Nå har han hatt besøk av sin mormor og morfar - det syntes han var veldig gøy og Kjæresten har også lekt masse med ham.Et masterstudium gjør seg ikke selv, og mine elevers undervisningsopplegg dukker heller ikke opp på magisk vis - sånn er læreryrket. Jeg kan imidlertid forsikre deg om at min sønn ikke har lidd noen nød i helgen
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #21 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har jobbet det meste av helgen. Lørdag var eldste på cup, pappa og lillebror var med og så på. Etterpå var lillebror i en barnebursdag. Heldigvis rakk vi en liten tur ut i høstværet sammen alle sammen før jeg måtte på jobb igjen i dag. Anonymous poster hash: e0ed5...f82
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #22 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag var rolig med taco og Idol, samt ho eldste hadde overnattingsbesøk. På lørdag var jeg og minsten med eldstesnupp på håndballcup, det ble 4-5 t inkl kjøring. Slappet bare av sammenslå ettermiddagen. I dag har minsten vært med nabojenta på kino, eldste var i uteburadag og hadde besøk av ei venninne etter det. Etter hjemmelaga pizza dro vi alle på håndballkamp med lokallaget her i byen:-) Perfekt helg, selv om jeg liker å være en på tur i skogen med familien. Fikk ikke gjort det denne helga, (pga vær og andre planer), men det tar vi neste helg:) Anonymous poster hash: c67f1...60d
Gjest lillehi Skrevet 19. oktober 2014 #23 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: begravelse til min far Lørdag: vasket hus, lest en bok slappet av Søndag: legevakten med den unge håpefulle som har brukket håndleddet😢 Håper neste helg blir hyggeligere😃
sug lut Skrevet 19. oktober 2014 #24 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: begravelse til min far Lørdag: vasket hus, lest en bok slappet av Søndag: legevakten med den unge håpefulle som har brukket håndleddet Håper neste helg blir hyggeligere Kondolerer. Og god bedring til avkommet.
Gjest lillehi Skrevet 19. oktober 2014 #25 Skrevet 19. oktober 2014 Fredag: begravelse til min far Lørdag: vasket hus, lest en bok slappet av Søndag: legevakten med den unge håpefulle som har brukket håndleddet Håper neste helg blir hyggeligere Kondolerer. Og god bedring til avkommet. Tusen takk😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå