Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Snart er permen på hell, heldigvis egentlig. Elsker lille babyen min, men har følt meg så ensom. Til tross for samboer som er hjemme på ettermiddager og en som snart er i skolealder også. Har vært med på åpen barnehage, barselgruppe (som ikke funka så veldig bra) besøk hos naboer med baby. Men max 1-2 dager i uka. De eneste vennene jeh egentlig har er barnløse, så da har jeg ikke blitt invitert med på ting og tang - sikkert fordi jeg har to små hjemme som krever sitt. Hadde vært hyggelig med en innbydelse iallefall. Føler de har vendt meg ryggen litt, og slik var det også når første kom til verden... Så, jeg ser frem til voksenkontakt hver dag. Snakke med kolleger i pausen, spise en uavbrutt lunsj. Til uka starter jeg på en ny lagsport også, i voksen alder! Mulighet til og trene og bli kjent med nye folk. For mye fritid, så jeg trenger virkelig en hobby. Jeg er egentlig en person som liker og være sosial, men så har det ikke blitt sånn det siste året.. Anonymous poster hash: 48021...280
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 ...har hatt besøk en eneste gang under mammapermen jeg. Ensom? JEPP. Anonymous poster hash: 48605...d8b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Snart er permen på hell, heldigvis egentlig. Elsker lille babyen min, men har følt meg så ensom. Til tross for samboer som er hjemme på ettermiddager og en som snart er i skolealder også. Har vært med på åpen barnehage, barselgruppe (som ikke funka så veldig bra) besøk hos naboer med baby. Men max 1-2 dager i uka. De eneste vennene jeh egentlig har er barnløse, så da har jeg ikke blitt invitert med på ting og tang - sikkert fordi jeg har to små hjemme som krever sitt. Hadde vært hyggelig med en innbydelse iallefall. Føler de har vendt meg ryggen litt, og slik var det også når første kom til verden... Så, jeg ser frem til voksenkontakt hver dag. Snakke med kolleger i pausen, spise en uavbrutt lunsj. Til uka starter jeg på en ny lagsport også, i voksen alder! Mulighet til og trene og bli kjent med nye folk. For mye fritid, så jeg trenger virkelig en hobby. Jeg er egentlig en person som liker og være sosial, men så har det ikke blitt sånn det siste året.. Anonymous poster hash: 48021...280 Hadde det akkurat likt som deg i første permisjonen min. Da starta ikke barselgruppa opp før etter 3 mnd. Og så blir det jo ikke all verdens med selskap når man bare treffer gruppa en gang i uka. Så det var litt kjedelig og ensomt ja. Håper denne permisjonen blir litt mer sosial. En god barselgruppe er gull verdt da Anonymous poster hash: 4a02e...664
oslofrk Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Ensom? Jepp! Jeg har jobbet ordentlig for å ha et sosialt liv i permisjonen. Skjønte under graviditeten at jeg måtte ta grep og tilrettela mye for å møte venner/bekjente/kollegaer/familie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå