Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 U/t Anonymous poster hash: b0a6b...e55
mamma_til_verdens_beste Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Ehm... hvor skal jeg begynne... Jeg var forlover og ca 20 min før vielsen måtte jeg på et kjøpesenter å kjøpe underskjørt til bruden. Jeg laget også brudebuketten i sekundet før vi skulle dra til kirka. Pynta brudens far med en rose som vel ikke satt helt riktig. Og jeg tror vel vi kom for sent til kirka. Men det var et utrolig koselig bryllup. Og når jeg tenker på det nå så ler jeg litt av det. Bruden har ikke kuttet ut vennskapet i alle fall 💖 Endret 19. oktober 2014 av mamma_til_verdens_beste
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar av meg hadde bestilt spesiallagde gifteringer fra USA - og i den forbindelse hadde de sendt en mail før de bekreftet bestilling, for å for å forsikre seg om at de kunne gravere norske bokstaver som æ ø å. De som lagde ringene misforsto tydeligvis spørsmålet, for da ringene kom, sto det så vakkert og sirlig gravert inni begge to " Æ Ø Å" og ingenting annet... Anonymous poster hash: 5402c...e69
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar av meg hadde bestilt spesiallagde gifteringer fra USA - og i den forbindelse hadde de sendt en mail før de bekreftet bestilling, for å for å forsikre seg om at de kunne gravere norske bokstaver som æ ø å. De som lagde ringene misforsto tydeligvis spørsmålet, for da ringene kom, sto det så vakkert og sirlig gravert inni begge to " Æ Ø Å" og ingenting annet... Anonymous poster hash: 5402c...e69 Hehe, så morsomt! 😁😀 har de endret det i etterkant eller? Anonymous poster hash: 24c04...5cf
Soon to be mum Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar av meg hadde bestilt spesiallagde gifteringer fra USA - og i den forbindelse hadde de sendt en mail før de bekreftet bestilling, for å for å forsikre seg om at de kunne gravere norske bokstaver som æ ø å. De som lagde ringene misforsto tydeligvis spørsmålet, for da ringene kom, sto det så vakkert og sirlig gravert inni begge to " Æ Ø Å" og ingenting annet... Anonymous poster hash: 5402c...e69 Hahaha... FANTASTISK! Jeg hadde definitivt beholdt ringene slik når det først ble en slik misforståelse. Det er jo tidenes beste ringhistorie. 😂
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar av meg hadde bestilt spesiallagde gifteringer fra USA - og i den forbindelse hadde de sendt en mail før de bekreftet bestilling, for å for å forsikre seg om at de kunne gravere norske bokstaver som æ ø å. De som lagde ringene misforsto tydeligvis spørsmålet, for da ringene kom, sto det så vakkert og sirlig gravert inni begge to " Æ Ø Å" og ingenting annet... Anonymous poster hash: 5402c...e69 Hahaha... FANTASTISK! Jeg hadde definitivt beholdt ringene slik når det først ble en slik misforståelse. Det er jo tidenes beste ringhistorie. De var ganske fortvilte til å begynne med, men så humoren i det etterhvert...De har beholdt bokstavene - temmelig unikt. ja.. Og en god historie med på kjøpet... Anonymous poster hash: 5402c...e69
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar som skulle gifte seg. Hun var høygravid. Brudens far holdt tale som han innledet med "Kjære alle sammen, det føles litt rart å stå her å gi bort en brus som ser ut som hun allerede er grundig tatt..." Mye humor i den familien Anonymous poster hash: d3efa...923
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Et vennepar som skulle gifte seg. Hun var høygravid. Brudens far holdt tale som han innledet med "Kjære alle sammen, det føles litt rart å stå her å gi bort en brus som ser ut som hun allerede er grundig tatt..." Mye humor i den familien Anonymous poster hash: d3efa...923 Haha... ikke "brus" men "BRUD" skulle det stå! Anonymous poster hash: d3efa...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå