Gå til innhold

Beste og verste bryllupp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste var nok brylluppet til ei venninne jeg ble kjent med da jeg studerte i England.

Alle de internasjonale studentene hun ble kjent med ble invitert.

En av dem spilte på gitar da hun og mannen gikk opp kirkegolvet. Vakkert!

Og så under faren til brudens tale ble alle oss internasjonale nevnt med navn og hvor vi kom fra, og fikk takk for at vi kom.

Vakkert lokale, god mat. Ja, det var noen småting som vi internasjonale ikke visste anngående uskrevne regler, men det gjorde ikke noe.

Brudeparet ønsket ingen gaver fra oss, det var nok at vi reiste til England og var der.

Joa, vi gav alle en donasjon til bryllupsreisen.

Verste bryllupp?

Må dessverre si brylluppet til mi bestevenninne.

Jeg måtte igjen dra til ett annet land.

Brylluppet var fra klokka 12 til klokka 15, that's it!

Vielse, lunsjbuffee og bryllupskake, alt gjordt på tre timer.

Så dro brudeparet til flyplassen.

Hadde jeg visst at det sluttet så tidlig hadde jeg bestilt ett fly hjem på ettermiddagen i stede for en ekstra overnatting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beste var vårt, verste har jeg ikke vært i enda. 

Men det heter bryllup med èn p. 

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Også heter det ennå, ikke enda. :) Og én, ikke èn.

Anonymous poster hash: df8f7...106

Skrevet

Også heter det ennå, ikke enda. :) Og én, ikke èn.

Anonymous poster hash: df8f7...106

Jeg legger meg selvfølgelig langflat og beklager på det aller sterkeste aksenten som ikke vil legge seg rett vei når jeg skriver fra mobil. Forøvrig: http://www.riksmalsforbundet.no/Spr%C3%A5ktjenester/Spr%C3%A5kspalten/Diverse.aspx?PID=329&M=NewsV2&Action=1&NewsId=1149 

Skrevet

Har ikke vært i noen dårlige brylluper. Har vært i bryllup der der har vært fra 8 personer til ca 150 personer. Alle har vært fine på hver sin måte...

Skrevet

Også heter det ennå, ikke enda. :) Og én, ikke èn.Anonymous poster hash: df8f7...106

Jeg legger meg selvfølgelig langflat og beklager på det aller sterkeste aksenten som ikke vil legge seg rett vei når jeg skriver fra mobil. Forøvrig: http://www.riksmalsforbundet.no/Språktjenester/Språkspalten/Diverse.aspx?PID=329&M=NewsV2&Action=1&NewsId=1149 

Og jeg ler mer ihjel av brud1 og brud2 som begge er noe uheldig med sin rettskriving (alle kan skrive feil av og til) men som har såååååååå problemer med å svelge litt kritikk... Deal med at du gjorde feil. Verden består likevel ;-)

Anonymous poster hash: 00e39...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...