Gå til innhold

Ville du blitt glad for denne julegaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://m.mittnavnesmykke.no/Product.aspx?p=2599&m=218

Tenkte gi denne til min svigerinne til jul. Det er navnet på de tre barna hennes som skal graveres inn. Til opplysning har hun ingen gaveønsker til jul men jeg tenker dette kan være en hyggelig gave.

Anonymous poster hash: 81d99...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv noe lignende og ville blitt glad :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg et smykke derfra selv og elsker det. Likte ikke så godt det du linket til men du vet nok bedre hva din svigerinne liker :)

Syns ideen er kjempefin, elsker de smykkene :)

Anonymous poster hash: a8d8b...609

Skrevet

Kan ikke fordra sånt, men du kjenner nok din svigerinne:)

Anonymous poster hash: 1f2eb...25f
Skrevet

Joda, jeg blir glad for det aller meste. Jeg hadde kanskje ikke brukt det så mye, men det kunne fått henge på en hedersplass et sted, for fint er det jo :)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for omtanken som ligger i en sånn gave, men bruker ikke smykker selv, og ville nok oppbevart det i en skuff. 

Skrevet

Så litt barnslig ut...?

Anonymous poster hash: 1fe41...663
Skrevet

Ikke pent i det hele tatt, ville blitt lagt i en skuff

Anonymous poster hash: 04a4a...1a9

Skrevet

Helt ærlig: nei, ville ikke blitt glad for det. Er ikke meg i det hele tatt, og synes ikke det var fint. Men din svigerinne blr kanskje kjempeglad? Du kjenner vel smaken hennes og har en følelse av om det vil slå an. Hvis hun f.eks. aldri bruker smykker, er det nok ingen suksess.

Anonymous poster hash: 98e45...585

Skrevet

Jeg har overhodet ikke sansen for å gå med barnas navn på meg selv på den måten, og å få et sånt smykke fra en svigerinne hadde føltes litt rart (det er vel en typisk gave man i tilfelle får av manne sin og far til barna?).

Hadde jeg fått det hadde jeg sagt tusen takk også hadde det blitt liggende i smykkeskrinet.

Men det er jo mange som like slike smykker, smaken er som baken heter det jo, og du kjenner nok din svigerinne...

Anonymous poster hash: 327ef...a0f
Skrevet

Hadde nok ikke valgt akkurat det smykket (finnes andre typer), men hadde satt stor pris på gaven. Er ikke så kravstor når det kommer til gaver.☺

Skrevet

Hadde blitt veldig glad for en sånn :D

Kunne tenke meg noe lignende men bare med ett barn.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg blir glad for de fleste gaver, men jeg hadde nok bare brukt det når jeg visste at jeg kom til å treffe deg, for dette er ikke noe jeg kunne tenke meg å bruke.  Jeg synes det ser temmelig kleint ut å gå med navnet til ungene rundt halsen.  Men andre liker det tydeligvis.

Skrevet

Uff, det så litt jalla ut. Hadde takket pent og lagt det i en skuff

Anonymous poster hash: 87ba9...c5f
Skrevet

Synes det var flere der som var finere. Synes jevnt over de var for store, og slike steiner blir fort tacky (synes jeg :) ) Ville heller ha fått laget noe av denne typen, 

http://www.mittnavnesmykke.no/Product.aspx?p=2386&m=218

; gjerne litt mindre. Min mor har faktisk noe sånt, og da er platen liten og diskret. Det er fint, og mer anvendelig :) 

Men du kjenner jo smaken hennes best :)

Anonymous poster hash: 243d4...373
Skrevet

Kjøpte meg ett slikt selv og steinene datt av rimelig fort og det ble fort stygt.

Jeg syns vel at det er slikt man enten kjøper selv eller får fra mannen.

Anonymous poster hash: c885b...aa6
Skrevet

Jeg synes det øverste smykket var kjempefint. Kunne tenkt meg å gi noe lignende til min beste venninne, men hun har fire barn. Må se om jeg finner noen fine med mulighet til å graverende fire navn.

Anonymous poster hash: be686...0b0

Skrevet

Ikke helt min stil, men jeg liker tanken bak. Jeg liker denne typen navnesmykker bedre og hadde blitt kjempeglad om jeg fikk et sånt med runde plater. http://shop.anmagritt.no/

Skrevet

Absolutt ikke pent.

Anonymous poster hash: 250b2...85b

Skrevet

Personlig går jeg nesten aldri med smykker, men jeg hadde blitt utrolig rørt og glad for en slik gave.

Jeg gav et smykke til svigerinnen min med bilde av datteren og hun ble så glad at hun gråt. Jeg vet at hun er glad for det selv om hun ikke bruker det til daglig.

Anonymous poster hash: 96522...9ac

Skrevet

Veldig fin tanke! Smykket i seg selv er ikke noe jeg syns er pent, men du vet jo hvilken smak din svigerinne har.

Anonymous poster hash: 84d8c...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...