Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg vil gjerne se bilde av fødebagen din. I denne tråden tenker jeg ikke på innholdet i bagen, men utseende på den Anonymous poster hash: 14674...e29
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Det var da en ekstremt merkelig ting å lure på, de fleste bruker vel den bagen de har i passe størrelse? Det er vel ikke vanlig å kjøpe en ny? Men siden du lurer skal du få svar. Jeg brukte denne, som stod i skapet fra før av: http://us.louisvuitton.com/eng-us/products/keepall-55-lg-monogram-000697 Anonymous poster hash: c2d1e...5ef
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har inntrykk av at mange kjøper ny bag ja. Den du hadde der var kjempefin! Men Så dyr bag har jeg ikke råd til :/ Anonymous poster hash: 14674...e29
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #4 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg kjøpte meg billigste treningsbag fra G-sport. 200kr, tror jeg. Kastet den i søpla da jeg kom hjem, det var planen hele tiden. Finnes knapt nok et eklere og mere grisete gulv enn det på barsel. Anonymous poster hash: e0dcf...ff0
PrinsesseHengepupp Skrevet 19. oktober 2014 #5 Skrevet 19. oktober 2014 Jøss. Skal DET også bli en greie? Syns det er nok hysteri og kjøpepress rettet mot blivende/nybakte allerede, om ikke man skal føle seg presset til å kjøpe lekre designvesker for å pakke bind og kosebukser og tøfler og lipsyl i. Poser fra rema gjør nytten om man ikke har en koffert eller bag stående.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 19. oktober 2014 #6 Skrevet 19. oktober 2014 Bruker samme bag som jeg brukte da nr 1 kom til verden. Har hatt den i sikkert 6-7 år tror jeg. Er en hvit stor veskebag fra Riis company. Andre jeg kjenner hadde helt vanlige svarte treningsbagger eller en stor romslig veske.
Novemberdama Skrevet 19. oktober 2014 #7 Skrevet 19. oktober 2014 Er du virkelig seriøs? Kjøper folk egen bag til å ha med på føden?!?! Hvem pokker legger merke til hva slags bag man har med på en fødeavdeling? Noe er virkelig galt med verden! Blir jenter bare dummere og dummere?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #8 Skrevet 19. oktober 2014 Hve har mødre til dagens jenter mellom 15 og 25 gjort galt?! For noe må de ha gjort! Egen fødebag? Fødegave til far? (Eller hva f. dere kaller det). Babyshower som egentlig bare handler om å overgå hverandre i fjas! Da jeg lå på barsel sist tredde dama (ungjenta) på naborommet på ungen pannebånd (hårbånd) med glitter og fjas på og hadde på stiv penkjole på barselavdelingen for å gå rundt i gangen med! KOKKO!!! Anonymous poster hash: bbcd4...9a8
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Jøss! Du må gjerne være opptatt av dette HI, men jeg håper du er en av svært få. Jeg kommer til å ta en passe stor bag som jeg har hatt liggende i en del år. Hadde nok ikke brukt finveksa mi til dette, nei. Anonymous poster hash: a34e4...aca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 Har aldri hørt om noen som kjøper ny fødebag, hverken nye bag ifm fødsel eller som nevnt over ny bag som kastes etter fødsel. Hva med å sette bagen inn i et skap eller på en stol om gulvet er så skittent, alternativt finne en fødeplass som tilfredsstiller norsk regelverk til hygiene? Alle har vel en treningsbag, overnattingsbag, weekendbag eller noe annet? Alternativ så funker en plastpose også altså dersom man ikke har noe annet. Anonymous poster hash: 99893...6d5
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #11 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har inntrykk av at mange kjøper ny bag ja. Den du hadde der var kjempefin! Men Så dyr bag har jeg ikke råd til :/ Anonymous poster hash: 14674...e29 Hvor har du fått det inntrykket da? Dette innlegget er det første jeg har sett angående utseende på fødebag. Venninner? Eller hollywood program? Lurer virkelig altså, for dette var nytt for meg. Anonymous poster hash: a34e4...aca
Nettisen:) Skrevet 19. oktober 2014 #12 Skrevet 19. oktober 2014 Aldri hørt om at noen har egen fødebag. Brukte en vanlig bag som jeg ikke var redd for.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #13 Skrevet 19. oktober 2014 Hehe.. jeg hadde en Remapose den ene gangen. Den andre gangen var jeg litt mer forbedret og hadde pakket noe i nike treningsbaggen. Anonymous poster hash: 10736...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå