Gå til innhold

Føler meg irritert på mannen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hver vår sovedag i helgen. Jeg lørdag og han søndag. Til maks kl 10.

Men når jeg i natt har vært oppe flere ganger med jenta vår som hadde vondt i magen, mareritt. I tillegg lagt i sengen hennes fra kl 03 fordi jeg ikke orket å gå frem og tilbake når hun gråt så ofte. Så når hun da er klar til å stå opp kl 7, sovnet igjen kl 5 inatt. Joda da mener mannen at d likevel er hans tur å sove til tross for min våkenatt. Vet jeg er barnslig men når han aldri våkner om natten da blir jeg rett og slett muggen og sure !

Anonymous poster hash: 44cf6...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da går du å legger deg når han står opp. Å gå glipp av en sovedag er også utrolig irriterende!

Skrevet

Har dere hver deres sovedag, pleier dere ikke gjøre det slik at den som har sovedagen slipper å stå opp om natta?

Skjønner godt du er sliten og trøtt, men hva med å heller la mannen sove og legge deg igjen når han står opp om du fremdeles er trøtt og sliten?

Anonymous poster hash: d29b0...630
Skrevet

Det er vel naturlig at den som har sovedag ikke skal stå opp samme natt vel? Om man skal få litt sammenhengende søvn i allefall. Det er flere som er irritert på mannen sin. Vi skal liksom ha hver vår sovedag, der jeg har søndager. Etter at nr 2 kom i februar har jeg jo naturlig nok ammet på nattestid så derfor utgår nattevåking for han. Babyen har som oftest sovnet etter amming, men våkner ca 4 ganger for mat. I går lot jeg mannen få sove til 11 før jeg vekket han. Skal man få gjort noe på en lørdag, kan man ikke ligge å dra seg. I går kveld da presterer han å si at siden han skulle litt tidlig å rengjøre båten for vinteren(kanskje rundt kl 12), så kunne han ikke stå opp tidlig med minste. Og han spiller sånn på samvittigheten min for han vet at jeg ikke klarer å si nei. Da sier han at han blir helt dårlig om han må opp kl halv 8 og han ikke kan gå å legge seg igjen når jeg står opp kanskje kl 10 igjen. Jadda....

Anonymous poster hash: 847a6...343
Skrevet

Det er vel naturlig at den som har sovedag ikke skal stå opp samme natt vel? Om man skal få litt sammenhengende søvn i allefall. Det er flere som er irritert på mannen sin. Vi skal liksom ha hver vår sovedag, der jeg har søndager. Etter at nr 2 kom i februar har jeg jo naturlig nok ammet på nattestid så derfor utgår nattevåking for han. Babyen har som oftest sovnet etter amming, men våkner ca 4 ganger for mat. I går lot jeg mannen få sove til 11 før jeg vekket han. Skal man få gjort noe på en lørdag, kan man ikke ligge å dra seg. I går kveld da presterer han å si at siden han skulle litt tidlig å rengjøre båten for vinteren(kanskje rundt kl 12), så kunne han ikke stå opp tidlig med minste. Og han spiller sånn på samvittigheten min for han vet at jeg ikke klarer å si nei. Da sier han at han blir helt dårlig om han må opp kl halv 8 og han ikke kan gå å legge seg igjen når jeg står opp kanskje kl 10 igjen. Jadda....

Anonymous poster hash: 847a6...343

Dårlig om han må opp halv 8? Unnskyld meg, men for en bortskjemt drittunge! Jeg har stått opp i 4-5 tiden hver dag i over et år, og blir kraftig provosert av sånne uttalelser. Å sove til halv 8 er luksus! Hva med å legge seg om kvelden?

Anonymous poster hash: 2f57d...bf1

Skrevet

Her er det den som har sovedag som står opp om nødvendig om natten. Ellers så får jo den som skal stå opp evig lite søvn!

Skrevet

Jeg hadde klikka! Men så er der alltid mannen som står opp her da.

Anonymous poster hash: f237a...2f6

Skrevet

Men dette må dere jo avtale på forhånd. Ikke særlig lurt å ta denne diskusjonen kl 7 på morgenen....

Anonymous poster hash: c6ccc...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...