Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #1 Skrevet 19. oktober 2014 Hei! Var i sentrum tidligere i dag, fant ut at guttungen trengte å klippe seg. Han pleier vanligvis å bli klippet hos en fast frisør av mor. Men jeg syntes det er alt for dyrt å betale mer enn 250kr for en kort gutteklipp. Tok han med til en innvandrerfrisør og ga frisøren èn oppgave, klipp en grei guttesveis på gutten. Resten bestemmer du. Så jeg plasserte han i stolen, og satte meg selv ned for å vente. Syntes ikke resultatet ble noe ille heller jeg da. Her ble det en fin, kort guttesveis til 140 kr,- Helt grei pris. Hvor mye er dere villige til å betale for en helt ordinær gutteklipp? Her er resultatet: Sitter godt i stolen, mens frisøren styrer og steller med den nye sveisen. Anonymous poster hash: 626f1...f1e Anonymous poster hash: 626f1...f1e Anonymous poster hash: 626f1...f1e Anonymous poster hash: 116a4...031
BareMas Skrevet 19. oktober 2014 #2 Skrevet 19. oktober 2014 Sannelig om jeg veit hva det koster å klippe seg! Jeg har langt, sterkt hår, så det går 1,5-2 år mellom hver gang jeg klipper meg. Alt mellom 300-600kr er innenfor normalen for meg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2014 #3 Skrevet 19. oktober 2014 Ca 200. Jeg syntes det er dyrt for 10 -15 min jobb. Anonymous poster hash: a9b89...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå