Gå til innhold

Hvilken drikkeflaske er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe en ny drikkeflaske (til å ha i fødebaggen, og senere til jobb/trening) Hvilken flaske er best?

Anonymous poster hash: 510fa...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Camelbak, helt klart. Jeg kjøper de på barerips.no så får jeg de litt kulere til samme pris som i butikken :)

Anonymous poster hash: f125b...484

Skrevet

*sjekker nettsiden med det samme*

Skrevet

Kjempekult at man kan få dem med navn. Det vil jeg ha! :)

Men nå ble jeg usikker på om jeg vil ha vanlig, isolert, eller større flaske.

Hehe

Skrevet

Contigo må også vurderes.

Skrevet

Vi har camelbak til både barn og voksen, og er veldig fornøyd :-)

Skrevet

Uten tvil camelbak, vi har prøvd mange forskjellige til oss selv og våre fire barn men ingen slår disse. Enten smaker vannet plast eller de lekker, men camelbak setter ikke smak på vannet og flaskene er garantert lekkfri.

Anonymous poster hash: 32afc...744

Skrevet

Jeg er fornøyd med Contigo. Har de flaskene som kun består av to deler. Har to Camelbak-flasker også, men de har flere deler og det synes jeg blir for mye dill når man vasker dem opp.

Jeg har bestilt Contigo-flasker fra ebay. Sparer en god del på det. Bestiller fra selger forzasports. Her er link til en av flaskene: http://m.ebay.com/itm/361079420338?nav=SEARCH

Skrevet

Men ville dere kjøpt den som er isolert? Eller blir den bare unødvendig tykk og tung?

Skrevet

Den er ganske tung synes jeg, har både den og en i 0,75, ser at det er oftest den i 0,75 jeg tar med meg, men når jeg bruker isbiter og trenger at drikken varer en hel dag så er det isolert som er klart best 😊 Men den lilla isolerte eeeer så fin!

Anonymous poster hash: f125b...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...